  • Data: 2002-12-13 13:08:25
    Temat: Odp: Wypowiedzenie umowy z ePKO
    Od: "Wiola" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanko - planuje zerwac umowe o prowadzenie konta w ePKO (mam
    Inteligo,
    > ePKO i tak bedzie likwidowane w pierwszym kwartale 2004 roku..) no i
    wlasnie
    > na stronie ePKO jest mozliwosc zlozenia dyspozycji zamkniecia konta. Sa
    tam
    > dwie daty.

    Wydaje mi się, że zaznaczyć możesz sobie co Ci się podoba. Ja złożyłam
    dyspozycję na stronie internetowej 3.12 i dzień zamknięcia też był 3.12,
    oddałam token do banku w tym dniu i zniszczono mi kartę. Parę razy już
    dzwoniłam do banku z pytaniem, czy konto jest zamknięte i czy została do
    mnie wysłana historia rachunku i do wczoraj moje konto było jeszcze nie
    zamknięte, bo nie doszedł token, a Pan mnie poinformował, że mają do dwóch
    tygodni na zamknięcie konta.

    Pozdrawiam
    Wiola