  • 1. Data: 2010-05-23 15:43:21
    Temat: Odsetki w BPH
    Od: Tomek <n...@n...no>

    Czołem.

    Czy odsetki w BPH (GE Money) zaokrąglane tak jak w większości banków:
    poniżej 0,5 gr do 0 gr, a od 0,5 gr do 1 gr? A jak ma się sprawa z
    podatkiem Belki - odprowadzają podatek obliczony zgodnie z ustawą?

  • 2. Data: 2010-05-24 18:24:09
    Temat: Re: Odsetki w BPH
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@n...no> napisał w wiadomości
> [...]
    > poniżej 0,5 gr do 0 gr, a od 0,5 gr do 1 gr? A jak ma się sprawa z
    > podatkiem Belki - odprowadzają podatek obliczony zgodnie z ustawą?

    Oczywiście, ustawa obowiązuje również je***any bank BPH.
    Oby zbankrutowali krwiopijcy.

    Feromon

  • 3. Data: 2010-05-24 19:04:42
    Od: Tomek <n...@n...no>

    On 24.05.2010 20:24, Feromon wrote:

    > Użytkownik "Tomek" <n...@n...no> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, ustawa obowiązuje również je***any bank BPH.
    > Oby zbankrutowali krwiopijcy.
    Czym tak zawinili?

    Ustawa, nie ustawa, nie przeszkadza to niektórym bankom nie stosować się
    do niej (np. Nordea, choć tam chyba 3-4 miesięce temu w końcu to
    poprawili). Bardziej interesuje mnie sprawa zaokrąglania odsetek.

  • 4. Data: 2010-05-24 19:15:15
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2010-05-23 17:43, Tomek wrote:

    > Czy odsetki w BPH (GE Money) zaokrąglane tak jak w większości banków:
    > poniżej 0,5 gr do 0 gr, a od 0,5 gr do 1 gr? A jak ma się sprawa z
    > podatkiem Belki - odprowadzają podatek obliczony zgodnie z ustawą?

    Tak, przynajmniej tak mam w Direct Sezam oszczędnościowym.