  • 1. Data: 2010-05-22 12:14:09
    Temat: Jakie konto z dobrym powiadomieniem na maila o przelewach
    Od: "Pafcik" <g...@o...pl>

    szukam szukam i nie mogę znaleźć

    potrzebuję konta które informuje o każdym przelewie przychodzącym z osobna
    (nie interesuje mnie dzienne czy miesięczne zestawienie)

    oraz ta informacja jest pełna - czyli otrzymam na maila informację o kwocie
    przelewu, rachunku nadawcy , pełny tytuł przelewu

    ponoć warunki te spełnia BZWBK - ale pomimo wizyty w oddziale (pani zrobiła
    wielkie oczy, twierdziła że wysyłają tylko SMSy)
    i telefonie do infolini
    nie udało mi się zdobyć informacji jak realnie wygląda takie potwierdzenie
    mailowe

    mam równiez podejrzenia że SEZAM z BPH coś takiego robi, tyle że sytuacja
    podobna jak w BZWBK - od pracowników banku trudno się czegokolwiek
    dowiedziec

  • 2. Data: 2010-05-22 12:20:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pafcik" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > oraz ta informacja jest pełna - czyli otrzymam na maila informację o
    > kwocie przelewu, rachunku nadawcy , pełny tytuł przelewu

    http://www.bnpparibasfortis.pl/index.htm

    MK

  • 3. Data: 2010-05-22 13:19:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pafcik wrote:
> [...]
    >
    > mam równiez podejrzenia że SEZAM z BPH coś takiego robi, tyle że
    > sytuacja podobna jak w BZWBK - od pracowników banku trudno się

    Inteligo
    na maila, gg i gdzie tylko chcesz. na bieżąco, łącznie z logowaniem.

  • 4. Data: 2010-05-22 13:28:24
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 22 May 2010 14:14:09 +0200, Pafcik wrote:

> [...]
    >
    > oraz ta informacja jest pełna - czyli otrzymam na maila informację o kwocie
    > przelewu, rachunku nadawcy , pełny tytuł przelewu

    W Aliorze jest informacja o kwocie, nazwie nadawcy i tytule przelewu. Nie
    ma rachunku nadawcy.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2010-05-22 16:27:23
    Od: "Pafcik" <g...@o...pl>

    jesteś pewien ?

    wg strony alior jest tylko powiadomienie o logowaniach,
    http://www.aliorbank.pl/pl/bankowosc_elektroniczna/i
    nternet/zabezpieczenia_bank/powiadomienia

    a wg ich demo jest powiadomienie o przelewach i operacjach ale na rachunku
    maklerskim

  • 6. Data: 2010-05-22 17:27:17
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    W dniu 2010-05-22 18:27, Pafcik pisze:
> [...]
    nternet/zabezpieczenia_bank/powiadomienia

    > a wg ich demo jest powiadomienie o przelewach i operacjach ale na

    Jestem pewien - możesz ustawić jakie operacje mają być wysyłane mailem,
    od jakiej kwoty masz otrzymywać powiadomienia itp. Korzystam i jest to
    bardzo wygodne.

  • 7. Data: 2010-05-22 19:35:21
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

> [...]
    >
    > mam równiez podejrzenia że SEZAM z BPH coś takiego robi, tyle że sytuacja
    > podobna jak w BZWBK - od pracowników banku trudno się czegokolwiek

    mbank ?

  • 8. Data: 2010-05-22 19:53:29
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    takie sa powiadomienia: http://imgbin.org/index.php?page=image&id=1666

  • 9. Data: 2010-05-22 20:12:40
    Od: "Pafcik" <g...@o...pl>

    mbank przesyła dzienne zestawienie, w dodatku tytuł jest obcięty do jakichś
    20 znaków tak na oko,

    czyli nie spełnia ani jednego ani drugiego wymogu :-(

  • 10. Data: 2010-05-22 20:13:21
    Od: "Pafcik" <g...@o...pl>

    Dzięki bardzo wszystkim za pomoc, alior to chyba rzeczywiście jest to czego
    szukam