  • 1. Data: 2007-03-04 11:58:44
    Temat: Odsetki za okres...
    Od: Zlecony <w...@g...pl>

    Witam

    Pożyczyłem znajomemu troche pieniedzy kilka lat temu umawiając się z nim,
    że dostanę spowrotem kwotę plus odsetki, jakie miałbym wpłacając te
    pieniądze na lokatę bankową.

    I pytanie: Czy zna ktoś jakieś narzędzie online pozwalające obliczyć te
    odsetki za dany okres czasu najlepiej z uśrednionym oprocentowaniem lokat
    bankowch ? Googlowałem trochę ale nie udało się nic znaleźć :/

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-04 12:05:58
    Temat: Re: Odsetki za okres...
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 4 Mar 2007 12:58:44 +0100, w <7...@4...net>,
    Zlecony <w...@g...pl> napisał(-a):

    > I pytanie: Czy zna ktoś jakieś narzędzie online pozwalające obliczyć te
    > odsetki za dany okres czasu najlepiej z uśrednionym oprocentowaniem lokat
    > bankowch ? Googlowałem trochę ale nie udało się nic znaleźć :/

    Tu masz kalkulator dla odsetek umownych
    http://www.tf.pl/kalk.php

    Na kalkulator z % średnich odsetek bankowych nie liczyłbym :).
    I tak musisz dla każdego kwartału przeprowadzić osobne wyliczenia, ponieważ
    odsetki z lokat tak są głównie naliczane (ale to już zależy od banku).

    No i odejmij belkowe od 4% (czy na ile tam się umówicie).

  • 3. Data: 2007-03-04 16:53:12
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Zlecony" <w...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > odsetki za dany okres czasu najlepiej z uśrednionym oprocentowaniem lokat
    > bankowch ? Googlowałem trochę ale nie udało się nic znaleźć :/

    odsetki zależą od banku.
    najlepiej idź do konkretnego banku to ci policzą w zamian za dobrą
    czekolade.