  • 1. Data: 2008-04-08 10:33:16
    Temat: Odszkodowanie od Millenium za straty moralne - do kogo ?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Wq.. się wczoraj juz totalnie, po półtora (półtora!!) roku od próby zamkniecia konta
    w Millenium - w tym kilku równie
    długich jak bezzsensownie jałowych rozmowach telefonicznych i kilku zmarnowanych
    godzinach w oddziałach - znowu te
    bankowe gnoje ot tak znienacka zza węgła przysłały wyciąg z kwotą 15 zł 32 grosze
    jako... zadłużenie przeterminowane.
    I zaraz te bydlaki pewnie na Pruszkowską wyslą.
    Owe 15 zł + odsetki to opłata za rzekomą karte, której to karty oczywiscie nikt nigdy
    na oczy nie widział, skoro
    znacznie wczesniej złozony był wniosek o zamknięcie rachunku (zamykanie rachunku to
    osobna historia godna Barei sama w
    sobie).
    Chce wystapić przeciwko Millenium o drobną kwotę 1,5 tys. zł tytułem
    zadośćuczynienia, do wpłaty na konto jakiegos klubu
    sportowego (kazdy totolotkowicz popiera sport ;))
    Polecacie jakiś arbitraż, chyba są jakies takie dwa, poza sądami powszechnymi?
    THX

  • 2. Data: 2008-04-08 11:04:50
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > Polecacie jakiś arbitraż, chyba są jakies takie dwa, poza sądami
    > powszechnymi?
    > THX

    Jest arbiter bankowy, ale on może spowodować jedynie to, że bank anuluje te
    15 zł.
    Jeżeli poniosłeś dodatkowe koszty (związane z reklamacją) i potrafisz je
    udokumentować
    oraz wymiernie określić to również możesz wnioskować o ich zwrot i to
    byłoby na tyle...

    a "szkody moralne"? kasę za coś takiego mógłby dostać ojciec maybach lub
    jakaś gwiazda, której z ukrycia
    sfotografowano gołe cycki...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2008-04-08 16:16:19
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Tue, 8 Apr 2008 12:33:16 +0200, 666 napisał(a):

    (...)
    > Polecacie jakiś arbitraż, chyba są jakies takie dwa, poza sądami powszechnymi?
    > THX

    Zrob tak jak pewni państwo z Wrocka bodajże - wyrowównaj z bankiem rachunki
    i złóż skuteczne żądanie zaprzestania przetwarzania twoich danych osobowych
    przez bank - a nastepnie poczekaj na świąteczną kartkę z życzeniami od
    banku, żeby wyprocesować od niego, OIDP, 100 tys zł :)

    T.

  • 4. Data: 2008-04-08 16:47:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " 666" ftfhka$1i3$...@n...wp.pl

> [...]
    > złozony był wniosek o zamknięcie rachunku (zamykanie rachunku to
    > osobna historia godna Barei sama w sobie).

    Czyli słusznie zrobiłem, rezygnując ze współpracy z tym bankiem
    na samym początku znajomości z nim?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 5. Data: 2008-04-08 21:33:24
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    Ten bank chyba tak ma, ja zrezygnowałem z konta, to jeszcze je ciągneli
    z dobry rok i przysyłali opłaty przeterminowane za prowadzenie konta
    (z 5 lat temu to było albo dawniej).
    Kilka razy tam byłem, ale zawsze "nie byli kompetentni do tych spraw jak
    to określali, zawsze jakaś spychologia.
    Nie pamiętam już po czym, ale w końcu się poddali i przestali cokolwiek
    przysyłać.

    Też mnie krew zalewała, chyba nie pozostaje nic innego jak ich poprostu
    olać,
    a niech im koszty rosną. A jak coś od Ciebie będą chcieli, to niech sami
    udowodnią
    że im coś wisisz.

    Marcin

  • 6. Data: 2008-04-08 21:38:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Kwi, 21:33, "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> wrote:
> [...]
    > to określali, zawsze jakaś spychologia.
    > Nie pamiętam już po czym, ale w końcu się poddali i przestali cokolwiek

    A w BIK wpisali?

  • 7. Data: 2008-04-08 21:42:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Kwi, 10:33, " 666" <u...@w...eu> wrote:

> [...]
    > sportowego (kazdy totolotkowicz popiera sport ;))
    > Polecacie jakiś arbitraż, chyba są jakies takie dwa, poza sądami powszechnymi?

    Szkoda, ze banki maja monopolistyczna zmowe i nigdy ci nikt oficjalnie
    nie odpowie, ze przyczyna odrzucenia wniosku byl wpis w BIK.
    Inaczej , jesli ci to tam wpisali, moglbys wystapic o rzeczywiste
    odszkodowanie (za szkody moralne to tylko w amerykanskich filmach) z
    przyczyny odrzucenia wniosku o kredyt, ktore w konsekwencji
    spowodowalo wymierne straty.

  • 8. Data: 2008-04-08 21:58:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 8 Apr 2008 12:33:16 +0200, " 666" <u...@w...eu> wrote:

> [...]
    >sportowego (kazdy totolotkowicz popiera sport ;))
    >Polecacie jakiś arbitraż, chyba są jakies takie dwa, poza sądami powszechnymi?

    Polecam prokurature i próbe wyłudzenia.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 9. Data: 2008-04-08 22:13:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 6...@u...goo
    glegroups.com

    : Szkoda, ze banki maja monopolistyczna zmowe i nigdy ci nikt oficjalnie

    Ja zauważyłem, że żadnej zmowy tam nie ma.
    (albo raczej: nie zauważyłem tam, czyli w bankach, żadnej zmowy) :)

    Natomiast widziałem czasami niekrytą nienawiść pracowników jakiegoś
    banku do pracowników innego banku. Nienawiść (czy delikatnie
    ujmując -- niechęć) często ułatwia zawieranie nowych (niekoniecznie
    dobrych) znajomości.

    Natomiast banki dzielę na kilka kategorii:

    -- złodziei
    (ta kategoria mnie nie pociąga z oczywistych przyczyn)
    -- niepoważnych/nieodpowiedzialnych/dziecinnych
    (dzieci są miłe, ale czasami trzeba mieć do nich cierpliwość)
    -- świadczących usługi
    (z tymi można żyć w spokoju, o ile nie pobierają
    zbyt wiele pieniędzy za swe usługi)
    -- traktujących swą pracę jak hazard :)
    (życie z kimś, kto wszędzie szuka podstępu, jest męczące)
    -- kategoria innych/pozostałych banków.

    Ja oczywiście chcę współpracować tylko z tymi bankami, które
    chcą współpracy ze mną na jasnych (?klarownych?) zasadach.
    Resztę chcę ominąć, choć niektóre banki (z tych pozostałych)
    czasami kuszą/nęcą różnymi obietnicami. :)

    --

  • 10. Data: 2008-04-09 06:49:18
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

> [...]
    > to określali, zawsze jakaś spychologia.
    > Nie pamiętam już po czym, ale w końcu się poddali i przestali cokolwiek

    A w BIK wpisali?

    1. nie miałem u nich żadnego kredytu
    2. nie było wtedy jeszcze wpisywania do BIK

    Marcin