  • 11. Data: 2016-02-01 16:18:43
    Temat: Re: Odwieczne pytanie - jaka karta z tanim przewalutowaniem podwójnym
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Kredytówka Wizz w Raiffeisen Polbank też przelicza po kursie MC.
    I jeszcze podobno Revolut https://revolut.com/, ale tego jeszcze nie
    sprawdzałem.

    MichalL

  • 12. Data: 2016-02-01 18:22:03
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Sun, 31 Jan 2016 13:58:28 +0100
    gral <n...@e...pl> wrote:

    > I jeszcze...
    >
    > Druga opcja - zwykła karta MC Debit do konta w PLN w Pekao S.A. Waluty

    Wszystkim dziękuję za podpowiedzi!

    pozdr.

  • 13. Data: 2016-02-05 11:07:27
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Dostałem kartę Revolut, załadowałem walutą (EUR, GBP lub USD) i wypłaciłem
    PLN z bankomatu. Kurs bardzo korzystny, do sprawdzenia natychmiast w
    aplikacji na smartfona.
    Można wypłacać lokalną walutę bez żadnych prowizji z bankomatów w
    większości krajów świata. Albo płacić tą kartą.
    Co prawda za rok maja wprowadzić opłaty ale na razie wszystko jest za darmo.
    Karta, przelewy, wypłaty z bankomatów, płatności.
    Nie są bankiem, ale twierdzą że kasa jest w banku. Poza tym można ładować
    kartę na moment przed transakcją.

    MichalL

  • 14. Data: 2016-02-06 11:50:24
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 05.02.2016 o 11:07, MichalL pisze:
> [...]
    > Nie są bankiem, ale twierdzą że kasa jest w banku. Poza tym można
    > ładować kartę na moment przed transakcją.

    Jak załadowałeś? Przelewem? Kartą? Ile to kosztowało?