  • Data: 2009-08-19 06:54:10
    Temat: Oferta pożyczki
    Od: PRIVATELOANOFFER <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,
    Ja jestem Pan Blair James, uzasadniony i akredytowanych pieniędzy
    kredytodawcy. I mieszkają w Republice Wielka Brytania. I pożyczkę
    pieniędzy do osób i firm potrzebujących pomocy finansowej.
    Czy masz jakieś złe kredytu lub są w potrzebie pieniędzy zapłacić
    rachunki lub rozpocząć działalność? Pozwól mi wziąć to średnio
    poinformować Pana, że mogę pomóc beneficjentowi wiarygodnych I'll be
    glad zaoferować kredyt na 3% stopy procentowej.
    Każda zainteresowana osoba powinna Kindly wrócić do nas z informacjami
    poniżej poprzez nasz e-mail: p...@l...com.

    Imię i nazwisko:
    Kraj:
    Potrzebnej kwoty: