  • 21. Data: 2011-02-21 13:51:13
    Temat: Re: Ope Finance, stanowisko w sprawie podatku Belki.:))))))))))
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:ijtpse$tho$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Aaa czyli nie zmieniły się i mogę dalej płacić tyle samo ?

    umowę na dany produkt masz brutto czy netto?

  • 22. Data: 2011-02-21 14:49:19
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > umowę na dany produkt masz brutto czy netto?

    Umowę mam na czas określony.

  • 23. Data: 2011-02-21 15:41:51
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Umowę mam na czas określony.
    jak gadanie z ułomnym...

  • 24. Data: 2011-02-21 17:28:15
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 21 Feb 2011 16:41:51 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > jak gadanie z ułomnym...

    Rowy pewnie też kopie od tego miejsca do szesnastej ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 25. Data: 2011-02-21 22:25:03
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > jak gadanie z ułomnym...

    Też tak uważam

  • 26. Data: 2011-02-22 09:43:57
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Też tak uważam

    no i się ułomny odezwał ;) który na pytanie czy ma umowę netto czy brutto
    odpowiada, że na czas określony

  • 27. Data: 2011-02-22 09:50:03
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Umowę mam na czas określony.

    Czyli płacisz stary, niższy Vat? Rób tak dalej. Przyjdą po ciebie. :))))))

    wiatrak

  • 28. Data: 2011-02-22 11:11:37
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > no i się ułomny odezwał ;)

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > który na pytanie czy ma umowę netto czy brutto odpowiada, że na czas
    > określony

    Czemu sądzisz że odpowiadam na twoje pytanie ?

    PLONK

  • 29. Data: 2011-02-22 11:14:17
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Czyli płacisz stary, niższy Vat?

    Tak by było najrozsądniej ale jeśli nie można to można umowy nie
    kontynuować. Nie musi nikogo być stać na płacenie dodatkowego %.

    > Rób tak dalej. Przyjdą po ciebie. :))))))

    Trzęsie Cię ?

  • 30. Data: 2011-02-22 11:17:19
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (22.02.2011 12:11), niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Czemu sądzisz że odpowiadam na twoje pytanie ?

    A czemu miałby sądzić że odpowiadasz na pytanie kogoś innego? Cytat,
    wrotki i References wyraźnie wskazują na coś innego.

    p. m.