  • Data: 2009-02-22 18:31:43
    Temat: Open Finance, Lokata - pytanie o obywatelstwo
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przygladam sie wlasnie stronie Open Finance, czesci o lokatach.
    https://lokaty.open.pl/form1/
    Lokata Noble Bank 2 miesiace 8%, blah, blah, blah, czesc "Twoje dane":
    Obywatelstwo

    Poza opcja oczywista: polskie, egzotycznymi: saudyjskie i tajskie, sa
    tez takie:
    polsko-brytyjskie, amerykansko-brytyjskie, polsko-francuskie, polsko-
    amerykanskie oraz amerykansko-polskie

    Pytanie:
    - Po co polski bank gromadzi takie dane? Chodzi mi o te obywatelstwa z
    myslnikiem; jestem w stanie zrozumiec polskie/niepolskie dla jakichs
    celow statystycznych.
    (Wszelkie teorie spiskowe mile widziane)

    Pytania dodatkowe - mozna sie wykazac poczuciem humoru:
    - Co to jest obywatelstwo polsko-amerykanskie? Cos jak slownik polsko-
    angielski? Dostaje sie paszport ze stronami polskiego 1-16 i
    amerykanskiego 17-32? ;)

    - I najbardziej mnie frapujace: czym rozni sie obywatelstwo polsko-
    amerykanskie od amerykansko-polskiego? :D