  • 1. Data: 2009-07-30 22:29:20
    Temat: Open Finance - ściema???
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    Open Finance - ściema???
    Właśnie złożyłem wniosek o lokatę 10% - u nich i cisza... pokazało okienko
    wniosek przyjęty > dalej i okienko logowania

    A nie dostałem e-mail'a ani SMS z hasłem :(

    U nich to ktoś ręcznie wysyła???? W pocztowym nie miałem takich cyrków
    wszystko było zaraz w skrzynce! Czy raczej moja odmowa wysyłania
    marketingowych śmieci tak na nich podziałała?

  • 2. Data: 2009-07-30 22:45:09
    Temat: Re: Open Finance - ściema???
    Od: " " <b...@g...pl>

    ponad 30 minut na automat SZOK...

  • 3. Data: 2009-07-30 22:45:13
    Od: " " <b...@g...pl>

    ponad 30 minut na automat SZOK... juz mam

  • 4. Data: 2009-07-31 05:56:11
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    b...@g...pl pisze:
    > ponad 30 minut na automat SZOK... juz mam

    Czasem nawet dluzej. Moze idzie przez czlowieka?

    p.
    --
    www.ogloszeniadrobne.warszawa.pl

  • 5. Data: 2009-07-31 09:44:55
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Witam,

    Z ciekawości,

    Uważasz, że na tej lokacie zyskasz coś szczególnego?

    Michał

  • 6. Data: 2009-07-31 10:43:53
    Od: " " <b...@g...pl>

    mic49 <m...@i...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Z ciekawo=B6ci,
    >
    > Uwa=BFasz, =BFe na tej lokacie zyskasz co=B6 szczeg=F3lnego?
    >
    > Micha=B3

    nie inwestuje już w skarpetki :)
    zaadresować to tak

    Imię nazwisko - moje
    i adres nobla??? - bo M nie puszcza bez adresu???

    ps. Domaniewska 39
    02-672 Warszawa

    ?????

  • 7. Data: 2009-07-31 12:41:04
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    > nie inwestuje już w skarpetki :)

    I słusznie, tylko moje pytanie jest takie, czy zadowala cię niecałe 8
    złotych, jakie maksymalnie możesz uzyskać na tej lokacie - nie szkoda
    czasu?

    Michał

  • 8. Data: 2009-07-31 15:17:23
    Od: " " <b...@g...pl>

    mic49 <m...@i...pl> napisał(a):

    > I s=B3usznie, tylko moje pytanie jest takie, czy zadowala ci=EA nieca=B3e 8
    > z=B3otych, jakie maksymalnie mo=BFesz uzyska=E6 na tej lokacie - nie szkoda
    > czasu?
    >
    > Micha=B3

    od czegoś należy zacząć testować ten ich "produkt"

  • 9. Data: 2009-07-31 15:17:25

  • 10. Data: 2009-07-31 16:58:57
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <b...@g...pl> news:h4v1u5$keh$1@inews.gazeta.pl

    > od czegoś należy zacząć testować ten ich "produkt"

    Od wybrania innego produktu depozytowego z ich oferty.