  • 1. Data: 2009-07-31 06:43:44
    Temat: Polbank KK - zwrot zakupu kartą
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Płaciłem kartą przez internet za bilet autobusowy. Później bilet anulowałem i
    przewoźnik zrobił zwrot na rachunek karty. Jednak zwrot taki do mnie nie
    dotarł, mimo że to już ponad miesiąc. Na wyciągu tego nie ma, infolinia
    twierdzi że nic nie przyszło z powrotem. Przewoźnik zarzeka się że taki zwrot
    zrobił, nawet wysłał mi screeny z ich systemu że to "przeszło". Jak dalej
    działać? Reklamować transakcję? A może Polbankowa KK nie przyjmuje zwrotów
    (wszyscy wiemy że w tym banku wszystko jest możliwe)?

    --
    Sinus

  • 2. Data: 2009-07-31 07:24:09
    Temat: Re: Polbank KK - zwrot zakupu kartą
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 06:43:44 +0000, Sinus napisał(a):

> [...]
    > że to "przeszło". Jak dalej działać? Reklamować transakcję? A może
    > Polbankowa KK nie przyjmuje zwrotów (wszyscy wiemy że w tym banku

    Idź do przewoźnika i pokaż wyciąg z karty gdzieś jest pobranie za bilet a
    nie ma jego zwrotu. Poproś aby oddał Ci na konto albo gotówkę i niech on
    się z bankiem dogaduje. IMO wina może leżeć tak samo po stronie polbanku
    jak i przewoźnika.

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-07-31 08:02:45
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    zloz formalna reklamacje w banku

  • 4. Data: 2009-07-31 12:09:15
    Od: "RK" <b...@o...pl>

    Użytkownik "eg" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > zloz formalna reklamacje w banku

    Mając tylko screeny z innego komputera, które łatwo można sfałszować? A
    właściowie dlaczego przewoźnik przesłał screeny a nie drukowane
    potwierdzenie?

  • 5. Data: 2009-07-31 12:13:56
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    RK <b...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > >
    > Mając tylko screeny z innego komputera, które łatwo można sfałszować? A
    > właściowie dlaczego przewoźnik przesłał screeny a nie drukowane

    Przewoźnik jest kilkanaście tysięcy kilometrów stąd. I tak dobrze że w miarę
    sprawnie na e-maile odpowiada. Babka z obsługi ponoć 3 razy kontaktowała się z
    księgowością i potwierdzała zwrot. Chyba odpuszczę bo suma niewielka (30NZD).

    --
    Sinus

  • 6. Data: 2009-07-31 12:22:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 12:13:56 +0000, Sinus napisał(a):

> [...]
    > miarę sprawnie na e-maile odpowiada. Babka z obsługi ponoć 3 razy
    > kontaktowała się z księgowością i potwierdzała zwrot. Chyba odpuszczę bo

    Tak informacyjnie - kiedyś miałem zwrot z PayPal w sumie na konto w
    Polbanku (płaciłem kartą VE) i przyszło bez problemu od razu. Może zrób
    tak, że złóż reklamację na transakcję zakupu biletu - nie doszła do
    skutku umowa i chciałbyś cofnąć te opłatę - może tak będzie szybciej.

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-07-31 12:23:29
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    RK pisze:

    > Użytkownik "eg" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Mając tylko screeny z innego komputera, które łatwo można sfałszować?

    Bank może sprawdzić po swojej stronie czy coś w ogóle do niego dotarło,
    ma możliwości głębiej podrążyć temat... Reklamacja na pewno nie zaszkodzi.

    Karol

  • 8. Data: 2009-07-31 20:24:52
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    Tylko nie odkladaj tego w czasie, bo pozniej bank powie, ze nie dochowales
    terminow zglaszania reklamacji i umyje rece!