  • 1. Data: 2010-06-11 13:02:04
    Temat: Open Finance też oszczędza
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Powierzając większą mamonę (>1k) bankom, z reguły wybieram opcję papierowego
    potwierdzenia lokaty.
    Dotychczas OF przesyłał takie potwierdzenie, na którym, oprócz wydruku
    komputerowego o danych lokaty widniały:
    - data potwierdzenia,
    - pieczęć Noble Banku,
    - pieczęć pełnomocnika (?) z jego podpisem w postaci fantazyjnego 'kleksiku'.

    Ostatnio przychodzą potwierdzenia bez 'wartości dodanej' w postaci tych trzech
    wymienionych wyżej śladów białkowej działalności.

    Trwa ponoć kryzys na świecie - wszędzie (prawie, bo, np. oprócz Grecji)
    postrzegamy skłonności do oszczędzania. Jak widać OF nie pozostaje poza tym
    nurtem oszczędzania.

    Innym przejawem 'oszczędzania' jest niedostarczanie papierowych potwierdzeń w
    ogóle, mimo zadeklarowanej chęci ich otrzymania.

  • 2. Data: 2010-06-11 16:24:12
    Temat: Re: Open Finance też oszczędza
    Od: Marek <a...@p...pl>

    W dniu 11-06-2010 15:02, Zbigniew Demidowicz pisze:
    [...]
    > Innym przejawem 'oszczędzania' jest niedostarczanie papierowych potwierdzeń w
    > ogóle, mimo zadeklarowanej chęci ich otrzymania.

    Też to miałem, ale naiwnie przypuszczałem, że poczta zagubiła. Dodatkowo
    OF przestał też wysyłać elektroniczne potwierdzenia dla lokat które
    uległy odnowieniu. W ich systemie nie widać numeracji WWW\.... której
    znajomość jest koniczna przy rozmowach z konsultantami. Mam podają w
    systemie nr wniosku, potwierdzeń nie wysyłają a potem proszą o
    informacje, które tam są zawarte. Niedopracowany ten system, stąd pewnie
    dużo reklamacji, bo dodzwonić się do nich też trening cierpliwości.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2010-06-12 06:10:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 11.06.10 18:24, Marek pisze:
> [...]
    > informacje, które tam są zawarte. Niedopracowany ten system, stąd pewnie
    > dużo reklamacji, bo dodzwonić się do nich też trening cierpliwości.

    Mi onegdaj przyszlo potwierdzenie lokat przedluzanych w okolicach long
    weekendu majowego ...

    --
    Pete

  • 4. Data: 2010-06-12 06:53:28
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    > Innym przejawem 'oszczędzania' jest niedostarczanie papierowych potwierdzeń w
    > ogóle, mimo zadeklarowanej chęci ich otrzymania.

    Tam WSZYSTKO stoi na głowie w tym burdel-banku:

    ja zawsze żadam potwierdzeń tylko elektronicznych, a zawsze otrzymuję
    papierowe. ostatnio po dwa i po trzy identyczne na tą samą lokate.

    open finance = burdel-bank