-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: " " <r...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Open fajans karta keepItSimple - podwyższenie % lokaty
Date: Tue, 20 Apr 2010 17:53:00 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 31
Message-ID: <hqkpls$lr6$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1271785980 22374 172.20.26.233 (20 Apr 2010 17:53:00 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Apr 2010 17:53:00 +0000 (UTC)
X-User: remraf
X-Forwarded-For: 79.191.170.225
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:525429
[ ukryj nagłówki ]Witam,
Wkurwiłem się dzisiaj jak chciałem podbic oprocentowanie lokaty.
Miesiąc temu dałem się namówic na ich kartę KeepItSimple skuszony możliwością
podbicia oprocentowania lokaty o 0,5% (mało bo mało ale zawsze). Z tego co
mówił gośc przez telefon wystarczyło wykonac tylko 5 transakcji kartą i
wskazac lokatę, której oprocentowanie ma ulec podwyższeniu. Zrobiłem umówione
5 transakcji. Dzisiaj dzwonię i mówię, że chcę podbic oprocentowanie lokaty a
kobieta do mnie, że NAJPIERW nalezy wskazac lokatę, której oprocentowanie ma
ulec podwyższeniu a DOPIERO POTEM wykonac te 5 transakcji (na świeżej karcie).
Pytam, czy jest to gdzieś w ich regulaminie a ona, że tak. Sprawdziłem i
faktycznie : regulamin promocji keepItSimple dostępny na stronie. W
dokumentach, które dostałem z umową karty, nie było tam ani słowa o tym.
Ktoś mógłby powiedziec, że moja wina, że nie doczytałem. Zgoda, ale moim
zdaniem jest to celowe działanie ze strony Open Finance, aby jak najmniejszej
ilości klientów wykonac taką usługę.
Wkurwiony pomyślałem, że zadzwonię i zrezygnuję z ich karty bo wziąłem tą
kartę TYLKO z tego powodu. Ale pomyślałem, że najpierw napiszę posta, może
ktoś ma jakiś inny pomysł.
Gdyby grali fair mieliby we mnie jakiegoś tam klienta, używałbym tej karty od
czasu do czasu a tak, niech się wypchają. Wpienia mnie takie podejście do
klienta. Straciłem trochę czasu i nerwów z ich powodu.
Pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.10 18:02 Tomasz Chmielewski
- 20.04.10 18:11
- 21.04.10 06:25 Krzysztof Jamróz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...