    From: " " <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Open fajans karta keepItSimple - podwyższenie % lokaty
    Date: Tue, 20 Apr 2010 17:53:00 +0000 (UTC)

    Witam,

    Wkurwiłem się dzisiaj jak chciałem podbic oprocentowanie lokaty.

    Miesiąc temu dałem się namówic na ich kartę KeepItSimple skuszony możliwością
    podbicia oprocentowania lokaty o 0,5% (mało bo mało ale zawsze). Z tego co
    mówił gośc przez telefon wystarczyło wykonac tylko 5 transakcji kartą i
    wskazac lokatę, której oprocentowanie ma ulec podwyższeniu. Zrobiłem umówione
    5 transakcji. Dzisiaj dzwonię i mówię, że chcę podbic oprocentowanie lokaty a
    kobieta do mnie, że NAJPIERW nalezy wskazac lokatę, której oprocentowanie ma
    ulec podwyższeniu a DOPIERO POTEM wykonac te 5 transakcji (na świeżej karcie).
    Pytam, czy jest to gdzieś w ich regulaminie a ona, że tak. Sprawdziłem i
    faktycznie : regulamin promocji keepItSimple dostępny na stronie. W
    dokumentach, które dostałem z umową karty, nie było tam ani słowa o tym.

    Ktoś mógłby powiedziec, że moja wina, że nie doczytałem. Zgoda, ale moim
    zdaniem jest to celowe działanie ze strony Open Finance, aby jak najmniejszej
    ilości klientów wykonac taką usługę.

    Wkurwiony pomyślałem, że zadzwonię i zrezygnuję z ich karty bo wziąłem tą
    kartę TYLKO z tego powodu. Ale pomyślałem, że najpierw napiszę posta, może
    ktoś ma jakiś inny pomysł.

    Gdyby grali fair mieliby we mnie jakiegoś tam klienta, używałbym tej karty od
    czasu do czasu a tak, niech się wypchają. Wpienia mnie takie podejście do
    klienta. Straciłem trochę czasu i nerwów z ich powodu.

    Pozdrawiam.