  • Data: 2003-06-09 16:48:13
    Temat: Opłacanie rachunków - gdzie najlepiej?
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Moja mama "zchwytana" na promocję w Lukasie założyła sobie konto wygodne. Może w
    ten sposób płacić rachunki przez telefon przelewem i nie ma pobieranej prowizji
    z tego tytułu. Lecz za prowadzenie musi płacić 6 PLN/mies. Nie bardzo podoba jej
    się ta opłata. A tu jeszcze zapowiedź przejścia z bezpłatnego numeru dostępowego
    na płatny.
    Po za tym ma jeszcze od x lat superkonto w PKO BP.

    Co moglibyście takiej osobie zaproponować w miarę taniego (lub bezpłatnego)?
    Oszczędności ma oczywiście zerowe i przechodzenie na e-konto PRO odpada.
    Przychodzi tylko emeryturka w wysokości 1k, z której zaraz spłacane są raty
    zaciągniętych kredytów i reszta idzie na życie.

    Kusi mnie zachęcenie do skorzystania z VW Bank, ale moja mama jest bardzo
    "partiotyczna" i na taką niemiecką nazwę dostała by wstrętu. mBank też odpada,
    bo komunikacja tam jest najlepsza przez internet. A moja mama należy do tych
    nie-nowoczesnych. I pewnie z rok by upłynąl za nim by zrozumiała jak obsługiwać
    klawiaturę i myszkę, a co dopiero hasła jednorazowe. Pozostaje tylko kontakt
    telefoniczny.

    A Bank Pocztowy? Ile tam kosztuje przelew?