eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOpłata za obsługę niterminowej spłaty w mBankuOpłata za obsługę niterminowej spłaty w mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Opłata za obsługę niterminowej spłaty w mBanku
    Date: Sat, 05 Sep 2009 01:24:36 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 10
    Message-ID: <h7s7jm$dab$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dyn-82-211-197-113.bergsoe.dtu.dk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1252106678 13643 82.211.197.113 (4 Sep 2009 23:24:38 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Sep 2009 23:24:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.1) Gecko/20090715
    Thunderbird/3.0b3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:500639
    [ ukryj nagłówki ]

    Dwu- lub trzykrotnie zdarzyło mi się nie zdążyć spłacić karty mBanku w
    terminie (spłacam zawsze całość zadłużenia). Następnego dnia, gdy tylko
    zauważyłem, że coś jest nie tak spłacałem ręcznie. Ponieważ kwota
    minimalna pozostała wraz z końcem okresu niespłacona, bank pobierał
    sobie opłatę zatytułowaną "opłata za obsługę nieterminowej spłaty".
    Niestety, nie miałem jeszcze nigdy okazji doświadczyć tej "obsługi" -
    żadnego SMS-a, listu, telefonu, e-maila a nawet wiadomości w serwisie
    transakcyjnym. Czy pobieranie tej opłaty (zwłaszcza w odniesieniu do jej
    przeznaczenia - na obsługę) jest uzasadnione? Może mógłbym złożyć
    reklamację, tylko na co się wtedy powołać?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1