  • Data: 2005-02-22 20:44:13
    Temat: Oplata za pismo o rozwiazaniu umowy?
    Od: Ziemowit <n...@p...adr> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wlasnie, po wielkich bojach, zakonczylem splate kredytu w dawnym GBG a
    obenie Getin banku. Paniusia na infolini powiedziala ze za pismo o
    fakcie splacenia zadluzenia i rozwiazaniu umowy musze zaplacic? Czy oni
    maja prawo do pobierania za to oplaty? Wydawalo mi sie ze takie cos jak
    pisemne rozwiazanie umowy mi sie nalezy.
    Jak to jest - moga mnie skasowac czy mam podstawy aby sie buntowac?
    --
    Greetings
    Ziemowit Skowronski