  • 1. Data: 2010-03-19 10:11:44
    Temat: Opłata za przelewy z KK w systemie ING BankOnLine
    Od: gohohgle <g...@g...com>

    Witam,

    na stronie http://www.ingbank.pl/u235/navi/64492 znajduje się
    informacja, że "Do końca grudnia 2010 r. przelewy z karty kredytowej
    są bezpłatne." Natomiast od transakcji przelewów z kart kredytowych
    naliczane są odsetki w sposób analogiczny jak w przypadku transakcji
    wypłaty gotówki z bankomatu (kartą kredytową).

    Czy opłaty od transakcji przelewów mam rozumieć INACZEJ niż opłaty z
    tytułu przelewu?

    Innymi słowy: czy przelewy z KK w ING przez internet będą mnie w jakiś
    sposób kosztować?

    Pozdrawiam,
    gohohgle

  • 2. Data: 2010-03-19 10:19:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "gohohgle" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup
    1g2000yqe.googlegroups.com...

    > Innymi słowy: czy przelewy z KK w ING przez internet będą mnie w jakiś
    > sposób kosztować?

    Nie, nie ma prowizji, tylko odsetki.

  • 3. Data: 2010-03-19 12:20:01
    Od: gohohgle <g...@g...com>

    On 19 Mar, 11:19, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Użytkownik "gohohgle" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup
    1g2000yqe.googlegroups.com...

    > Nie, nie ma prowizji, tylko odsetki.

    Normalnie naliczane odsetki z uwzględnieniem GP, jakbym płacił kartą
    normalnie np: w sklepie?

  • 4. Data: 2010-03-19 12:37:36
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "gohohgle" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup
    5g2000yqj.googlegroups.com...

    > Normalnie naliczane odsetki z uwzględnieniem GP, jakbym płacił kartą
    > normalnie np: w sklepie?

    Nie ma grace periodu.

  • 5. Data: 2010-03-19 19:08:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "gohohgle" f...@g...goo
    glegroups.com

    : Czy opłaty od transakcji przelewów mam rozumieć INACZEJ
    : niż opłaty z tytułu przelewu?

    : Innymi słowy: czy przelewy z KK w ING przez internet
    : będą mnie w jakiś sposób kosztować?

    Czasami ;) bankierzy robią klientów w bambuko: za sam przelew
    nie biorą prowizji, ale nieobecność pieniędzy jest oprocentowana.
    Czyli inaczej -- prowizja za przelew jest ustawiona na 0 złotych,
    ale GP nie obowiązuje.

    I gdy im tłumaczysz, że robią Cię (a zatem i siebie) w tak
    zwanego konia, mówią, że nie rozumieją zarzutów. ;)

    ING to zły bank, ale nie wiem, co oni rozumieją pod pojęciem
    ,,usługa bezpłatna''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2010-03-23 07:55:25
    Od: gohohgle <g...@g...com>

    On 19 Mar, 20:08, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "gohohgle" f...@g...goo
    glegroups.com

> [...]
    >    `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
    >   o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    Żeby zamknąć ten wątek, na podsumowanie, ostatnie pytania:

    1. Gdy zrobię przelew z KK przez internet w ING, to będę miał
    naliczane odsetki już od chwili przelewu?

    2. Jeśli odpowiedź na poprzednie pytanie będzie twierdząca to czy jest
    możliwość aby przelać pieniądze z KK na takich samych zasadach jakbym
    płacił normalnie np: w sklepie?

    3. Czy jest na rynku KK z której można zrobić przelew przez internet
    na takich zasadach jakbym płacił normalnie np: w sklepie?

  • 7. Data: 2010-03-23 08:11:01
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "gohohgle" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup
    1g2000yqh.googlegroups.com...

    > Żeby zamknąć ten wątek, na podsumowanie, ostatnie pytania:
    >
    > 1. Gdy zrobię przelew z KK przez internet w ING, to będę miał
    > naliczane odsetki już od chwili przelewu?

    Tak.

    > 2. Jeśli odpowiedź na poprzednie pytanie będzie twierdząca to czy jest
    > możliwość aby przelać pieniądze z KK na takich samych zasadach jakbym
    > płacił normalnie np: w sklepie?

    Nie.

    > 3. Czy jest na rynku KK z której można zrobić przelew przez internet
    > na takich zasadach jakbym płacił normalnie np: w sklepie?

    Citi, Lukas (nie wszystkie karty) na rachunki zdefiniowane wcześniej jako
    "media itp." na infolinii lub w oddziale.

  • 8. Data: 2010-03-27 11:02:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "gohohgle" 8...@q...goo
    glegroups.com

    > Nie, nie ma prowizji, tylko odsetki.

    : Normalnie naliczane odsetki z uwzględnieniem GP, jakbym płacił kartą
    : normalnie np: w sklepie?

    W pewnym sensie tak. ;) Idziesz z kartą do ściany niepłaczu, pobierasz szmal i
    płacisz w sklepie. :)

    Toż takie przelewanie to jakby wyjmowanie ze ściany. :)

    Tak miał Getin i WBK. Ale w WBK trzeba było płacić 3 złote za przelew a w Getin były
    różne inne cyrki. :)

    Tylko Citi daje możliwość bezpłatnego lania, i tylko na zgłoszone telefonicznie
    numery kont. :)
    I chyba ze świecą szukać tego, kto nie leje z CitiKarty. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'