  • 1. Data: 2010-03-19 09:51:34
    Temat: opłata roczna za KK BZWBK
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    Czy z opłaty rocznej za KK można się jakoś zwolnić(=wynegocjować)
    jeśli brakuje do limitu transakcji przewidzianego w TOiP?
    Parę miesięcy zostało, ale widzę, że tego limitu już raczej nie
    wyrobię (cena przeprowadzania transakcji zagranicznych głównie karta
    Polbanku;).
    Jeśli nie to jakie sa obecnie możliwości przeniesienia karty? Coś
    polecacie? W Polbanku mam MC więc raczej Visa, rok albo lepiej więcej
    gratis, dobrze by było aby był pin on line(czego obecnie na mojej
    karcie BZWBK brak, tak to bym może tą opłatę roczną za kartę zapłacił
    i tyle)

  • 2. Data: 2010-03-19 09:57:51
    Temat: Re: opłata roczna za KK BZWBK
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 19 Mar 2010 02:51:34 -0700, Krzysiek napisał(a):

> [...]
    > gratis, dobrze by było aby był pin on line(czego obecnie na mojej karcie
    > BZWBK brak, tak to bym może tą opłatę roczną za kartę zapłacił i tyle)

    Jeżeli masz kk z Polbanku to na pl spróbuj uzyskać KIS z open, wtedy nie
    będziesz się musiał nigdy martwić limitami.

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-03-19 10:01:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Parę miesięcy zostało, ale widzę, że tego limitu już raczej nie
    > wyrobię (cena przeprowadzania transakcji zagranicznych głównie karta

    wszystko zależy od tego ile Ci do wyrobienia limitu brakuje...możesz
    zostać zwolniony z całej lub części opłaty (dostałem kiedyś całkowite
    zwolnienie przy limicie wyrobionym w 80%)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-03-19 10:15:21
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 19 Mar, 11:01, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > wszystko zależy od tego ile Ci do wyrobienia limitu brakuje...możesz
    > zostać zwolniony z całej lub części opłaty (dostałem kiedyś całkowite
    > zwolnienie przy limicie wyrobionym w 80%)
    Wizyta w oddziale czy jakiś inny sposób składanie "wniosku"?
    a może sami to zasugerowali?

    PS. W pierwszym poście miałem oczywiście na myśli pin off-line, żeby
    nie było tak, że każda transakcja trwa wieki.

  • 5. Data: 2010-03-19 10:37:03
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Krzysiek pisze:
    > Czy z opłaty rocznej za KK można się jakoś zwolnić(=wynegocjować)
    > jeśli brakuje do limitu transakcji przewidzianego w TOiP?
    Można. Praktykuję od wielu lat. Trzeba być przekonywującym, tzn posiadać
    ofertę konkurencyjną, darmową "nie tylko w pierwszym roku". Załatwia się
    osobiście w oddziale. Inaczej nie chcą.
    Polecam zostać przy tej karcie, chociaż kursy walut mają bandyckie.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek.

  • 6. Data: 2010-03-19 10:43:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Wizyta w oddziale czy jakiś inny sposób składanie "wniosku"?
    > a może sami to zasugerowali?

    TYLKO i wyłącznie wizyta w placówce banku...taki to bank. Jak powiesz o
    co chodzi to pracownik połączy Cię z działem "utrzymania klienta" (tak
    to się chyba nazywa)
    i tam będziesz mógł ponegocjować warunki.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-03-19 11:52:05
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    On 19 Mar, 11:43, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > to się chyba nazywa)
    > i tam będziesz mógł ponegocjować warunki.

    Ja zadzwoniłem z domu na wubekową kartolinię (telefon na odwrocie
    karty), trafiłem na kompetentną osobę i mam kartę gratis na 1 kolejny
    rok. Nie musiałem nic podpisywać w oddziale.

  • 8. Data: 2010-03-19 11:55:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja zadzwoniłem z domu na wubekową kartolinię (telefon na odwrocie
    > karty), trafiłem na kompetentną osobę i mam kartę gratis na 1 kolejny
    > rok. Nie musiałem nic podpisywać w oddziale.

    nic tylko pozazdrościć, mnie zawsze ciągali do placówki.....i z kart już
    zrezygnowałem, nie miały żadnej wartości dodanej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2010-03-19 12:05:56
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Krzysiek" <k...@o...pl> wrote in message
    d.googlegroups.com...
[...]

    jezeli interesuje cie karta BZWBK to moze KK Money-wystarczy tylko 5 trans.
    bezg./mies i jest wtedy darmowa, niewykonanie skutkuje oplata 5zl/mies.
    Nie trzeba wyrabiac zadnych limitow.