  • 11. Data: 2003-12-09 11:39:14
    Temat: Re: Opłaty dla zwykłego e-konta w Lukasie
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 09 Dec 2003 12:21:26 +0100, miecznik napisal/a:

    > Jednakowe opłaty dla wszystkich!
    co najwyzej jesli ktoś juz zapłacił za wznowienie karty w tym roku - to
    myślę nie beda chcieli od niego pieniędzy znów:)

    KL

  • 12. Data: 2003-12-09 11:41:51
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@...to.tez.pf.pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> nagryzmolił(a) w
    news:br4c29$b30$1@news.onet.pl :

    > Pytałem na LUKASlinii i konsultant stwierdził, że można albo oddać kartę w
    > placówce, albo zastrzec ją w jakikolwiek sposób i zaznaczyć, że nowej się
    > po prostu nie chce.

    Chyba sobie ją zastrzegę. W końcu fajnie wygląda ;-)) I zawsze będzie
    kolejna karta do kolekcji przy szpanowaniu na granicy jak się będą o ilość
    pieniędzy pytać :P

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 13. Data: 2003-12-09 11:41:59
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@...to.tez.pf.pl>
    napisał w wiadomości news:br4cbc$fgj$1@inews.gazeta.pl...

    > Chyba sobie ją zastrzegę. W końcu fajnie wygląda ;-)) I zawsze będzie
    > kolejna karta do kolekcji przy szpanowaniu na granicy jak się będą o ilość
    > pieniędzy pytać :P

    Znaczy. Konsultant najpierw stwierdził, że powienienem oddać placówkę.
    Później się poprawił.
    :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 14. Data: 2003-12-09 11:47:21
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@...to.tez.pf.pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> nagryzmolił(a) w
    news:br4ce7$6cq$1@news.onet.pl :

    > Znaczy. Konsultant najpierw stwierdził, że powienienem oddać placówkę.
    > Później się poprawił.
    > :-D

    Czy jak chcę zastrzec kartę to muszę podać konkretny powód?? Tzn. wymyśleć

  • 15. Data: 2003-12-09 12:18:11
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    napisał w wiadomości news:br4clk$gt5$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy jak chcę zastrzec kartę to muszę podać konkretny powód?? Tzn. wymyśleć
    > :P

    Zdecydowanie. Powodem tym jest zgubienie karty. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 16. Data: 2003-12-09 12:19:34
    Temat: Re: Re: Opłaty dla zwykłego e-konta w Lukasie
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 09 Dec 2003 13:18:11 +0100, napisal/a:

    > Zdecydowanie. Powodem tym jest zgubienie karty. :-)
    a zawsze trzeba oddac kartę która kończy ważność???
    KL

  • 17. Data: 2003-12-09 13:03:12
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > A jak mam tam tylko e-konto bez opcji wysyłania wyciągów pocztą to też??
    Mi przyszło więc pewnie tez.

    KJ

  • 18. Data: 2003-12-09 13:04:02
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > a zawsze trzeba oddac kartę która kończy ważność???

    Jeśli nową odbierasz w oddziale to chyba tak.

    Jeśli ma dotrzeć pocztą - siłą rzecz nie.

    Ja moją chyba zastrzegę i tyle.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 19. Data: 2003-12-09 13:31:20
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    > Mi przyszło więc pewnie tez.

    Łojezu, czyżby moje boje z działem reklamacji, rzecznikiem prasowym DW UOKiK
    dały jakiś rezultat ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 20. Data: 2003-12-09 13:33:35
    Od: "DuCh" <xhris@gazeta(spamerzyprecz).pl>

    > A jak mam tam tylko e-konto bez opcji wysyłania wyciągów pocztą to też??
    > Z tego co pisał tu Wojciech Nawara to Lukas takich klientów nie informuje
    > zazwyczaj o niczym.
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański
    Przychodzi...Az mnie zaskoczyli :oD.Wlasnie dostalem przesylke.