  • 1. Data: 2007-01-16 09:00:25
    Temat: Oprocentowanie lokat obecnie?
    Od: "Józef " <j...@N...gazeta.pl>

    Gdzie obecnie sanajlepiej oprocentowane lokaty?

    Moze sa jakies promocyjne lokaty (a moze te konta lokacyjne sa warte uwagi w
    bankach internetowych) w niektórych bankach - moze w internetowych - OGÓLNIE
    GDZIE NAJLEPSZE OPROCENTOWANIE!!!

    aha lokata w zlotych czas nieważny

  • 2. Data: 2007-01-16 09:06:32
    Temat: Re: Oprocentowanie lokat obecnie?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Józef napisał(a):
> [...]
    > bankach internetowych) w niektórych bankach - moze w internetowych - OGÓLNIE

    na kontach lokacyjnych dostaniesz ok. 3-3,5%
    mBank 3,6
    Multi 3,1
    OKO w ING 3,25 >100k 3,5
    BZWBK >50k 3,5

    wiecej daje
    Polbank 4,5

    jeszcze wyzej sa oprocentowane lokaty zmienne na 24 m-ce, ale te sobie
    odpusc, natomiast jezeli chcesz wplacic kase na krocej to polecam aukcje
    w Millennium, mozna nawet 6% (realnie ok. 5%) otrzymac - warunek to
    musisz miec tam konto osobiste, lokaty zawierane sa na 15 dni

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2007-01-16 09:11:51
    Od: "ES" <e...@g...pl>

    =?ISO-8859-2?Q?J=F3zef_?= <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > bankach internetowych) w niektórych bankach - moze w internetowych - OGÓLNIE

    Eurobank - 3,65% na lokacie jednomiesięcznej.
    Jest to jedyna znana mi oferta, która pozwala samemu zdecydować, czy od zysków
    płacić belkowe, czy nie.

  • 4. Data: 2007-01-16 09:12:52
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > Multi 3,1

    Przy koncie JA i kwocie ponizej 20 tys to oprocentowanie wynosi 2,35
    %. Czyli jest to cos calkowicie bezsensownego.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2007-01-16 09:17:02
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Przy koncie JA i kwocie ponizej 20 tys to oprocentowanie wynosi 2,35 %.
    > Czyli jest to cos calkowicie bezsensownego.

    oki, zatem sprostowanie

    3,1 % >20kzl

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2007-01-16 09:47:11
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > 3,1 % >20kzl

    Dla konta My, co tez mysle ma znaczenie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2007-01-16 10:00:45
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Dla konta My, co tez mysle ma znaczenie.

    tak, a dla konta Ja jest to 3% >20kzl

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2007-01-16 12:24:11
    Od: radzaw <r...@p...fm>

    Hello Józef_,

> [...]
    > uwagi w bankach internetowych) w niektórych bankach - moze w
    > internetowych - OGÓLNIE GDZIE NAJLEPSZE OPROCENTOWANIE!!!

    Lukas - pakiet "Zyskowny Duet" - 5.3% + zysk z funduszu

  • 9. Data: 2007-01-16 12:29:10
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Lukas - pakiet "Zyskowny Duet" - 5.3% + zysk z funduszu

    he he he, nie zartuj sobie

    a moze 5,3 - prowizja i jeszcze pomniejszone o strate na funduszu...
    kto powiedzial, ze fundusz musi zarobic?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2007-01-16 12:33:53
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>

    RobertS w <news:eoi4jl$vg9$2@node4.news.atman.pl> pisze:

    > na kontach lokacyjnych dostaniesz ok. 3-3,5%
    > mBank 3,6
    > Multi 3,1
    > OKO w ING 3,25 >100k 3,5
    > BZWBK >50k 3,5
    > wiecej daje
    > Polbank 4,5

    Można jeszcze dodać Plus Konto z Volkswagen Bank direct - w zależności od
    ilości środków oprocentowanie wynosi od 3.45% do 3.75%.

    --
    Grzegorz Kamionka