  • 1. Data: 2007-01-15 18:19:37
    Temat: Bankomat i wypłata
    Od: "driver" <b...@b...pl>

    Hey
    Od czego zależy opłata pobierana przy wypałcie kasy w bankomacie?
    Czyli mam np. konto w Mbanku i wypłacę po 100 zł w bankomacie Euronetu , ING
    oraz PKO BP, to za każdym razem będę miał potrąconą tą samą prowizję?
    pzdr.

  • 2. Data: 2007-01-15 18:45:32
    Temat: Re: Bankomat i wypłata
    Od: bob <1...@x...pl>

    driver napisał(a):
> [...]
    > ING oraz PKO BP, to za każdym razem będę miał potrąconą tą samą prowizję?

    opłatę ustala bank wydający kartę - w tym przypadku mbank, w euronecie
    nie zapłacisz prowizji a także w sieci Cash4You, BZWBK, w pozostałych
    wymienionych 5 złotówek.