  • 1. Data: 2012-04-02 11:16:36
    Temat: Optima nie pokazuje podatku - to jest OK?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Od lokat jednodniowych Optima powyliczała za weekend obniżone odsetki, a
    sądziłem że naliczą normalne i dopiszą podatek.
    Mało znam systemów bankowych, czy gdzieś też tak robią, że nie widać podatku
    ?
    P.G.

  • 2. Data: 2012-04-02 12:09:19
    Temat: Re: Optima nie pokazuje podatku - to jest OK?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 02 Apr 2012 11:16:36 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > Od lokat jednodniowych Optima powyliczała za weekend obniżone odsetki, a
    > sądziłem że naliczą normalne i dopiszą podatek. Mało znam systemów
    > bankowych, czy gdzieś też tak robią, że nie widać podatku ?

    Dziwne, bo u mnie widać podatek. Oczywiście w historii lokaty, bo tam
    jest pobierany. Na rachunek oszczędnościowy odsetki są przelewane już po
    odliczeniu podatku.

  • 3. Data: 2012-04-02 15:01:23
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Dziwne, bo u mnie widać podatek. Oczywiście w historii lokaty,

    No tak, nie pomyślałem. Wydawało mi się, że jak odsetki na główne konto, to
    wszystkie zapisy są tam.
    P.G.