  • 1. Data: 2012-04-02 12:09:54
    Temat: getinonline i openonline co się dzieje?
    Od: "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Co się dzieje w getinonline i openonline ?

    Nie da się zalogować? - biała kartka wyskakuje po wpisaniu loginu

    U was też?

  • 2. Data: 2012-04-02 12:15:23
    Temat: Re: getinonline i openonline co się dzieje?
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Co się dzieje w getinonline i openonline ?

    Moze nie maja koncepcji jak liczyc belke po nowemu - LOL
    Wyglada na to ze jednak IB siedzi na wyzszej galezi tego drzewa ;)

  • 3. Data: 2012-04-02 14:35:40
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-04-02 12:09, Józef Gołaś pisze:
    > Witam
    >
    > Co się dzieje w getinonline i openonline ?
    >
    > Nie da się zalogować? - biała kartka wyskakuje po wpisaniu loginu
    >
    > U was też?

    Osrange.pl (stronka www) też dzisiaj leżało parę godzin. Może to wspólna
    przyczyna.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 4. Data: 2012-04-02 14:37:19
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > Co się dzieje w getinonline i openonline ?
    > Nie da się zalogować? - biała kartka wyskakuje po wpisaniu loginu
    > U was też?

    U mnie w getinonline po każdej próbie wejścia w historię rachunku mam białą
    stronę..