  • 1. Data: 2011-11-28 12:59:49
    Temat: Optymistyczna prognoza W.Białka
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W przeciwieństwie do skrajnie pesymistycznych prognoz prof. Rybińskiego
    dzisiaj prognoza optymistyczna autorstwa W.Białka.
    Jest tylko jeden problem: prognozy Białka się świetnie czyta ale gorzej z ich
    realizacją w praktyce :-)

    http://www.parkiet.com/artykul/1120514-Wojciech-Bial
    ek--Europa-nie-upadnie.html

  • 2. Data: 2011-11-28 19:55:50
    Temat: Re: Optymistyczna prognoza W.Białka
    Od: RynekGlobalny <r...@g...com>

    On 28 Lis, 13:59, " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > dzisiaj prognoza optymistyczna autorstwa W.Białka.
    > Jest tylko jeden problem: prognozy Białka się świetnie czyta ale gorzej z ich

    To chyba proste że ktoś z biura maklerskiego mówi że będzie dobrze i
    będzie rosło prawda? Jego sygnał jest jasny nie sprzedawajcie tylko
    kupujcie bo będzie wzrost cen akcji. To nie dziwi bo on z tego żyje.

    Z resztą: "Absolwent informatyki na Wydziale Matematyczno-Fizycznym
    Uniwersytetu Jagiellońskiego. W latach 1993-1995 student na Wydziale
    Filozoficznym UJ."

    To po prostu analityk, nie ekonomista. Myślę że nie ma co porównywać
    (z poprzednim wywiadem) bo to zupełnie inna liga.

    http://www.facebook.com/rynekglobalny

  • 3. Data: 2011-11-29 06:55:30
    Od: Alex <p...@g...com>

> [...]
    > dzisiaj prognoza optymistyczna autorstwa W.Białka.
    > Jest tylko jeden problem: prognozy Białka się świetnie czyta ale gorzej z ich

    Ale może to się okazać samospełniającą się przepowiednią jeśli takie
    założenie się przyjmie że wszyscy tę prognozę przeczytają... bardzo to
    by było dobrze :-)

    --
    http://2011eu.eu
    "Człowiek nie potyka się o góry, lecz o kretowiska"

  • 4. Data: 2011-11-29 17:41:56
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    On 2011-11-28 13:59, XXL wrote:
> [...]
    > dzisiaj prognoza optymistyczna autorstwa W.Białka.
    > Jest tylko jeden problem: prognozy Białka się świetnie czyta ale gorzej z ich

    Wrześniowo / Październikowe odbicie przewidział prawie co do dnia. Z
    2000 na 2450 na W20 można było coś uszczknąć.

    Mroziu

  • 5. Data: 2011-11-29 18:48:15
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Mroziu <m...@h...pl> napisał(a):

    > Wrześniowo / Październikowe odbicie przewidział prawie co do dnia. Z
    > 2000 na 2450 na W20 można było coś uszczknąć.

    Gdzieś tę prognozę opublikował? Jeśli tak, mógłbyś podać linka, proszę?
    W zalinkowanym artykule (nie czytałem, przewinąłem) widzę: w dół do 2k, potem
    w górę do 2,7-2,8k. Tym razem rejestruję i rozliczę :)

    kc

  • 6. Data: 2011-11-29 19:04:49
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    On 2011-11-29 19:48, kc wrote:
    > Gdzieś tę prognozę opublikował? Jeśli tak, mógłbyś podać linka, proszę?
    > W zalinkowanym artykule (nie czytałem, przewinąłem) widzę: w dół do 2k, potem
    > w górę do 2,7-2,8k. Tym razem rejestruję i rozliczę:)

    http://wojciechbialek.blox.pl/2011/09/Kiedy-wtorny-d
    olek.html

    Mroziu

  • 7. Data: 2011-11-29 19:38:31
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Mroziu <m...@h...pl> napisał(a):

    > http://wojciechbialek.blox.pl/2011/09/Kiedy-wtorny-d
    olek.html

    "Wtórny dołek miał wypaść na sesji 38-ej. W obecnych realiach daje to okolice
    wtorku 27 września. Co później? Przedstawiony wzorzec sugeruje 2-miesięczy
    wzrost o ponad 18 proc"

    I zarobiłeś coś na tej prognozie? To wytłumacz mi jak. Bo ja to czytam tak:
    kupujesz 27 września po 10% wzroście, prawie na lokalnej górce i czekasz na
    2500. Nie było więc czekasz. Chyba, że sprzedajesz po 2 miesiącach, czyli 25
    listopada. Zarobiłeś w takim przypadku?

    pozdrawiam
    kc

  • 8. Data: 2011-11-29 21:07:57
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    On 2011-11-29 20:38, kc wrote:
> [...]
    > 2500. Nie było więc czekasz. Chyba, że sprzedajesz po 2 miesiącach, czyli 25

    Ja Białka czytam miedzy wierszami. Pamiętasz co było w końcówce
    września? A on wcześniej pisał, że będzie odbicie, i było. Z poziomem
    nie trafił idealnie - 100pkt brakło, ale po spadku pod 2380 trzeba było
    oddać papiery i można było być do przodu.

    Mroziu

  • 9. Data: 2011-11-29 22:43:16
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > dzisiaj prognoza optymistyczna autorstwa W.Białka.
    > Jest tylko jeden problem: prognozy Białka się świetnie czyta ale gorzej z ich

    Mnie wychodzi że najlepiej przewidują pdseudoeksperci to co było wczoraj. A
    frajerstwo łyka ich wizje i traci kasę. Dla mnie to dobrze. mało kasy na rynku
    to mała inflacja. W sklepach można się targować bo właściciel ma ZUS do
    zapłacenia i jak go dociśnie to za gotówkę poniżej ceny zakupu sprzeda. taki
    bonus od życia mam że nie marnuję kasy na giełdzie.

  • 10. Data: 2011-11-30 18:05:34
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 29-11-2011 o 20:38:31 kc <k...@w...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > na
    > 2500. Nie było więc czekasz. Chyba, że sprzedajesz po 2 miesiącach,

    Białek oblicza pewne średnie od wydarzeń historycznych, a odchylenie robi
    swoje i tak.
    To nie są prognozy dla daytradera, raczej proroctwa nastrojów.

    Z.