  • 1. Data: 2011-07-20 07:24:55
    Temat: Osssochozi?
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Witam.
    Od jakichś 2 lat (lub trochę dłużej) dostrzegamy wyraźną presję banków
    na wypieranie KK na rzecz KD. I nie chodzi tutaj o opłatę 2 (jak w mB,
    czy 7 w ING) zł/mies za kartę. Moim zdaniem bankom zależy na odciąganiu
    pieniądza (także tego "wirtualnego") z rynku.
    Czy ktoś obeznany w makroekonomii wytłumaczy mi <subj> i co ważniejsze:
    czym to pachnie?

    --

    Pzdr.

    Bzd

  • 2. Data: 2011-07-20 08:01:07
    Temat: Re: Osssochozi?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-20 09:24, bzdreg pisze:
> [...]
    > pieniądza (także tego "wirtualnego") z rynku.
    > Czy ktoś obeznany w makroekonomii wytłumaczy mi <subj> i co ważniejsze:

    Nie zauważyłem takiej presji.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-07-20 08:28:28
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "bzdreg" <b...@n...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > pieniądza (także tego "wirtualnego") z rynku.
    > Czy ktoś obeznany w makroekonomii wytłumaczy mi <subj> i co ważniejsze:

    Takie zjawisko nie ma miejsca.

  • 4. Data: 2011-07-20 08:47:44
    Od: Marx <M...@n...com>

    Bankom zależy na tym aby zarobić i idą za tłumem.
    Jak wszyscy maja "darmowe" konta to my też.
    Jak wszyscy wymagają wpływów na konto - to my też.
    Jak wszyscy wprowadzają opłatę za kartę bez wyrobienia limitu - to my też
    Jak wszyscy dają "darmowe wypłaty" z dowolnego bankomatu - to my też
    Wszyscy mają hasła SMS - to my też

    Podobnie zresztą jest w innych branżach, np pomysły sieci komórkowych są
    powielane przez konkurencję.

    W rezultacie wybór banku/sieci komórkowej nie ma większego znaczenia -
    prędzej czy później wszędzie jest to samo.
    Marx

  • 5. Data: 2011-07-20 09:18:06
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    > W rezultacie wybór banku/sieci komórkowej nie ma większego znaczenia - prędzej
    > czy później wszędzie jest to samo.

    Niby tak, a jednak nie.
    diabel jak zwykle tkwi w szczegolach

  • 6. Data: 2011-07-20 10:02:19
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    >
    > W rezultacie wybór banku/sieci komórkowej nie ma większego znaczenia -
    > prędzej czy później wszędzie jest to samo.

    Ja bym jeszcze dodal do tej listy:
    wszyscy maja w dupie starych klientow- i my tez!