  • Data: 2007-09-24 15:01:12
    Temat: Ostatnie pytanie - moze ktos pomoze...
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I jeszcze glupie pytanie: do konto w euro jest podpieta karta MC, do
    > normalnego mam wybor - MC lub VISA - co powinienem wybrac, czy to bez
    > znaczenia ?

    prosze o pomoc - w tej chwili dysponuja karta visa wydana przez pko bp,
    jezeli to ma jakies znaczenie i citi kk (roznorodnosc wystawcow etc., nie
    wiem)

    jutro bede na wyjezdzie, wiec to jest dobry czas na zalozenie konta ;]

    ps. czy jakas madra glowa udowodni mi, ze bardziej sie oplaca miec konto
    walutowe i w pln w bz wbk i dopiero stamtad robic przelew do pko bp w pln,
    czy po prostu miec konto w pln w wpko bp i liczyc sie przewalutowaniem przy
    przelewie z zagranicy, kwota powiedzmy 1000 euro - oplaty w zagranicznym
    banku pomijamy

    konta walutowego w pko bp nie chce - brak podgladu, karty i wymagane saldo
    100 euro na koncie - nie chce takich warunkow

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl