  • 21. Data: 2010-08-09 08:14:37
    Temat: Re: Ostrzegam Charli delta,maniana i inni
    Od: " marq111" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Charlie,mialeś kilkanaście lat,tacy w SKS nie mieli co robić,chyba że,mówisz o
    Szkolnych Kólkach Sportowych ,to po pierwsze,SKS to tak na szybko zawiązana
    "na ulicy" organizacja,"czarny marsz" a potem" białe marsze" miały na celu
    utrzymać "gotowość do opzzycyjnośći,w.g mnie nie do końca się to udało ,za
    dużo było indywidualnośći,między innymi Rokita ze swoimi pomysłami..a SKS
    pożal się Boże z Wildsteinem ,tchórzem.....opozycyjność studencka w/g mnie tak
    naprawdę wykrystalizowała się w strajkach 81,potem to już tylko wytrwałość
    Wałęsy,Frasyniuka i innych ,których Ty nienawidzisz,bo nie znasz historii.A
    Taki JK Prezes, tchórz nad tchórze jest teraz Twoim idolem..najwięcej krzyczą
    Ci, którzy nigdy nie nastawili karku własnego,którym niezniszczono życia,teraz
    obrońcy krzyża a w 80 latach donosiciele...i to tyle w sprawie krzykaczy nt,
    bezsensownej katastrofy smoleńskiej.Ty Charlie idealnie pasujesz do tego opisu

  • 22. Data: 2010-08-09 13:57:21
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik " marq111" ..
> [...]
    > nt,
    > bezsensownej katastrofy smoleńskiej.Ty Charlie idealnie pasujesz do tego

    Do powstania Solidarnosci cala opozycja byla sterowana przez SB co dawalo
    jej mozliwoc zmiany wladz panstwowych na ludzi im przychylnych. Zabawa sie
    skonczyla gdy do MSW poszedl gen. Kiszczak, ktory byl niezalezny od ukladu
    panujacego w tym ministerstwie.w innym ukladzie byloby szansy na zmiane
    ustroju w 1989 r.

    Wg. mnie zabicie ks. Popieluszki bylo proba obalenia przez SB owczesnych
    wladz i mianowanie na ich miejsce ludzi im poslusznych. Sprawcy pozostali by
    nieznani, a opozycja uciszona. Potem mielibysmy wariant rumunski lub
    jugoslowianski.

    Leszek