  • 1. Data: 2007-08-18 12:55:00
    Temat: Ostrzegam przed firmą Interkredyt z Krakowa!!!
    Od: "Grzegorz" <h...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Starałem się o kredyt w PKO BP poprzez pośrednika - firmę Interkredyt z
    Krakowa. Zapewnili mnie że kredyt dostanę w 7 dni roboczych. Po pozytywnym
    scoringu poinformowali mnie że moja sprawa została wysłana do Warszawy ze
    względu na wysokośc kredytu - 600 tys. zł. Gdy minęło obiecane 7 dni
    zapytałem o rezultat. Powiedzieli że cały czas Warszawa rozpatruje wniosek.
    Co chwilę rozmawiałem z pracownikiem Interkredytu ale mówił że musimy
    cierplkiwie czekac na Warszawę i tyle. Minęły 3 tygodnie. Powiedziałem im że
    chcę numer do pracownika PKO BP który zajmuje się moją sprawą. Po jakimś
    czasie dostałem łaskawie ten numer. Zadzwoniłem i okazało się że wszystko
    rozgrywa się w PKO BP w Krakowie!!! Sprawa nawet nie wyszła poza oddział w
    którym pośrednik złożył dokumenty!!!! Po rozmowie z dyrektorem PKO okazało
    się że Interkredyt złożył dokumenty u Pani która po kilku dniach poszła na
    urlop!!! Przez miesiąc kłamali w żywe oczy że musimy cierpiliwie czekac bo
    sprawa rozpatrywana jest w Warszawie. Od tego momentu rozmawiałem
    bezpośrednio z dyrektorem PKO BP i męcząc go codziennie w kilka
    dni "przepchnąłem" decyzję i kredyt. Niestety mało brakowało a skończyło by
    się to tragicznie. Miałem bowiem podpisaną umowę przedwstępną z terminem
    umowy właściwej 1 dzień roboczy po dniu w którym podpisałem umowę kredytową
    z PKO BP. Brakło 1 dnia a przepadł by mi zadatek 35 tys. zł.
    Niestety pośrednik zarobi na mnie i tak kilka tysięcy złotych prowizji:(
    gdyż podpisałem umowę z bankiem. Mimo że to ja goniłem za kredytem do
    dyrektora PKO a oni tylko kłamali mnie że trzeba czekac na Warszawę...
    Tak więc radzę się zastanowic zanim Państwo się zdecydujecie na ich usługi...

    Grzegorz