  • 1. Data: 2007-08-18 09:14:58
    Temat: Citi i kursy
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wedlug tabeli po zalogowaniu do Citi online:

    Opis Jednostka Sprzedaż Kupno
    GBP 1 6,4547 6,0787
    USD 1 4,0999 3,8611
    EUR 1 4,1286 3,8881

    'Troche' nieciekawe te kursy GBP i USD...

    a.

  • 2. Data: 2007-08-18 09:23:24
    Temat: Re: Citi i kursy
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wemif" <w...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > USD 1 4,0999 3,8611
    > EUR 1 4,1286 3,8881
    >
    > 'Troche' nieciekawe te kursy GBP i USD...

    Dzis jest sobota i banki nie pracuja (podobnie jak w nocy). Kursy ustalane
    na taki czas maja szersze widelki, tak zeby ograniczyc ryzyko 'obudzenia sie
    banku w innej rzeczywistosci'.

    MK

  • 3. Data: 2007-08-18 10:06:47
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    MK w <news:fa6dqa$c8e$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]

    > na taki czas maja szersze widelki, tak zeby ograniczyc ryzyko 'obudzenia sie

    Ciekawe czy kupiliby jakieś 100 000 USD po kursie wyższym (3,8611) o prawie
    1PLN od kursu sprzedaży NBP (2,8785) ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2007-08-18 10:06:50
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 18 Aug 2007 11:23:24 +0200, MK napisał(a):

    > Dzis jest sobota i banki nie pracuja (podobnie jak w nocy). Kursy ustalane
    > na taki czas maja szersze widelki, tak zeby ograniczyc ryzyko 'obudzenia sie
    > banku w innej rzeczywistosci'.

    Tym niemniej, chętnie bym im sprzedał trochę dolarów (gdybym tylko mógł)
    ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2007-08-18 10:39:13
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Opis Jednostka Sprzedaż Kupno
    > GBP 1 6,4547 6,0787
    > USD 1 4,0999 3,8611
    > EUR 1 4,1286 3,8881
    >
    > 'Troche' nieciekawe te kursy GBP i USD...

    ale te kursy mają się nijak do rzeczywistych kursów po jakich bank
    przelicza, przetestowane.

  • 6. Data: 2007-08-18 10:41:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote in message

    > Ciekawe czy kupiliby jakieś 100 000 USD po kursie wyższym (3,8611) o
    > prawie
    > 1PLN od kursu sprzedaży NBP (2,8785) ;-)

    Nie zwrocilem uwagi na usd :). To pewnie jakis blad.

    MK

  • 7. Data: 2007-08-18 11:00:11
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Wemif" wrote in message

> [...]
    > USD 1 4,0999 3,8611
    > EUR 1 4,1286 3,8881
    >
    > 'Troche' nieciekawe te kursy GBP i USD...

    ja po zalogowaniu mam takie kursy

    Funt Brytyjski GBP 5,7889 5,4517
    Dolar Amerykański USD 2,9117 2,7421
    Euro EUR 3,936 3,7068
    Frank Szwajcarski CHF 2,4209 2,2799
    Korona Szwedzka SEK 0,42271 0,398086
    Korona Duńska DKK 0,529 0,4982

    czy aby napewno byłeś na stronie citi .... a może podstawiona??

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 8. Data: 2007-08-18 11:12:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl> wrote in message

> [...]
    > Korona Szwedzka SEK 0,42271 0,398086
    > Korona Duńska DKK 0,529 0,4982
    >
    > czy aby napewno byłeś na stronie citi .... a może podstawiona??

    Na pewno masz konto w Citi :). AFAIK kursy sa spersonalizowane inne sa dla
    tylko posiadacza karty, inne dla posiadacza konta, a jeszcze inne dla
    Gitigold :).

    MK

  • 9. Data: 2007-08-18 12:05:20
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

> [...]
    >>

    > Na pewno masz konto w Citi :). AFAIK kursy sa spersonalizowane inne sa dla
    > tylko posiadacza karty, inne dla posiadacza konta, a jeszcze inne dla

    ale citigold konto i citigold visa tez sie pewnie roznia, bo w tym drugim
    mam jeszcze drozsze waluty

    Funt Brytyjski GBP 1 6,4547 6,0787
    Dolar Amerykański USD 1 4,0999 3,8611
    Euro EUR 1 4,1286 3,8881
    Frank Szwajcarski CHF 1 2,8046 2,6412
    Korona Szwedzka SEK 1 3,7393 3,5926
    Korona Duńska DKK 1 0,5734 0,551

  • 10. Data: 2007-08-18 12:22:35
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "MK" wrote in message

    > Na pewno masz konto w Citi :). AFAIK kursy sa spersonalizowane inne sa dla
    > tylko posiadacza karty, inne dla posiadacza konta, a jeszcze inne dla
    > Gitigold :).

    hehe
    takie kursy mam gdy loguję sie z karty do konta oszczednościowego
    albo z karty Citi gold BP
    ps. a mamy inne Citi ;))