  • 11. Data: 2010-09-25 15:08:46
    Temat: Re: Oszczędności sa wokół Ciebie
    Od: g...@o...pl

    > Ostatnio bylo w TV o badaniach kranowki i konkluzja byla taka, ze
    > kranowka nie jest mniej zdrowa niz wody butelkowane w sklepach.
    > Intuicja mi podpowiada, ze szklanka takiej wody to koszt ponizej 1gr.
    > Watkotworcy polecam oczywiscie oszczedzanie na energii elektrycznej i
    > nie wlaczanie komputera ;)

    Najlepiej oszczędzałoby się w Pile, gdzie z kranu płynie woda mineralna:

    http://polskalokalna.pl/news/w-pile-z-kranow-plynie-
    woda-mineralna,1432272

    jednak wciąż u nas płaci się za wodę dostarczaną do mieszkania - zdaje się, ze w
    kilku krajach w ogóle jest za darmo. Podobno w Szkocji.

  • 12. Data: 2010-09-25 15:50:23
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2010-09-25 16:04, MK pisze:
    > Ostatnio bylo w TV o badaniach kranowki i konkluzja byla taka, ze
    > kranowka nie jest mniej zdrowa niz wody butelkowane w sklepach.

    wiesz... niby tak, ale ostatnio czytalem inny artykul (w GW bodaj) o
    wodzie w Warszawie i nie bylo wcale tak super. Co artykuł to zdanie..
    Poza tym ja bede usatysfakcjonowany, jak bedzie leciala gazowana z kranu ;)

    Sierp

  • 13. Data: 2010-09-25 17:08:51
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Sierp" <s...@n...netgrr> napisał w wiadomości

> [...]
    > wodzie w Warszawie i nie bylo wcale tak super. Co artykuł to zdanie..
    > Poza tym ja bede usatysfakcjonowany, jak bedzie leciala gazowana z kranu

    Zainwestuj 5 zł w perlator.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 14. Data: 2010-09-25 17:09:56
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    b.googlegroups.com...
    Ostatnio bylo w TV o badaniach kranowki i konkluzja byla taka, ze
    kranowka nie jest mniej zdrowa niz wody butelkowane w sklepach.
    Intuicja mi podpowiada, ze szklanka takiej wody to koszt ponizej 1gr.
    ============

    1 szklanka u nas to koszt 0,175 grosza.

  • 15. Data: 2010-09-27 16:14:22
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sat, 25 Sep 2010 13:43:02 +0200, Jan Werbi?ski <j...@t...bez.mai.la>
    wklepał(-a):

    >Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    >
    >Dzisiaj nie kupiłem Audi w salonie.

    Dziś nie kupiłem salonu Audi.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 16. Data: 2010-09-27 17:11:43
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@C...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Sat, 25 Sep 2010 13:43:02 +0200, Jan Werbi?ski
    > <j...@t...bez.mai.la>
    > wklepał(-a):

    > Dziś nie kupiłem salonu Audi.

    Pożyczyłem sobie trochę kasy bez procentu za prowizję 0,1%.
    :-)

  • 17. Data: 2010-09-27 18:58:40
    Od: GrzeS <g...@y...wytnijto.com>

    On 2010-09-25 16:08, g...@o...pl wrote:
    > jednak wciąż u nas płaci się za wodę dostarczaną do mieszkania - zdaje się, ze w
    > kilku krajach w ogóle jest za darmo. Podobno w Szkocji.

    Na pewno w Irlandii = przynajmniej na razie.

    Pozdr
    GrzeS