  • 41. Data: 2009-12-30 09:09:55
    Temat: Re: P...y ZUS
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 00:28:37 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > a jak kolega bedzie miał upowaznienie?

    Ciężko powiedzieć nie jestem prawnikiem i nie znam orzecznictwa.

    --
    Kojer

  • 42. Data: 2009-12-30 10:13:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@h...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Pracodawcy nie obchodzi czyje to konto. Pracodawcy wystarczy dowolny
    > numer konta podany przez pracownika. Ale przelew pójdzie _na jego
    > nazwisko_, to czy bank taki przelew na pełnomocnika przyjmie to inna
    > sprawa. Z punktu widzenia pracodawcy sprawa jest czysta, wypłacił
    > danemu pracownikowi.

    ale ja sie pytam o uwarunkowania prawne, a nie o to, jak w praktyce to sie
    odbywa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 43. Data: 2009-12-30 10:32:55
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2009-12-29 19:53, Kamil Jońca pisze:
    > "Bogdan B."<g...@r...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Przytoczony przeze mnie fragment jakby temu przeczył.
    > Podasz może źródło?

    Faktycznie w linku jest o wypłacie w gotówce.
    Co do CNN nie jestem w stanie podać źródła, za dawno to było.

  • 44. Data: 2009-12-30 11:12:30
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 10:13:27 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > ale ja sie pytam o uwarunkowania prawne, a nie o to, jak w praktyce to sie
    > odbywa.

    No to spytaj prawnika, pl.soc.prawo będzie pewnie odpowiednią grupą.
    Jak dla mnie Art. 84. KP jest wystarczająco jasny.

    --
    Kojer

  • 45. Data: 2010-02-04 13:10:26
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    Robert Kois wrote:

    > No ale PL to nie It. Kodeks pracy u nas nakłada sporo różnych obowiązków na
    > pracodawcę. Pracodawca oczywiście przyjmie dowolny numer rachunku podany
    > przez pracownika ale jako odbiorcę zawsze wpisze tego konkretnego. Tak samo
    > jak nie wypłaci (przynajmniej teoretycznie) w kasie koledze pracownika.

    od razu przypomniał mi się fragment któregoś z filmów Barei..
    "Nie mogę Pani wypłacić pieniędzy, bo pani to wcale do siebie nie
    podobna na tym zdjęciu.. no tak bo to dowód szwagra. To może chociaż
    100zł.. no dobra"

    Marcin

  • 46. Data: 2010-02-04 22:31:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 04 Feb 2010 14:10:26 +0100, Marcin Kuczera napisał(a):

    > od razu przypomniał mi się fragment któregoś z filmów Barei.. "Nie mogę
    > Pani wypłacić pieniędzy, bo pani to wcale do siebie nie podobna na tym
    > zdjęciu.. no tak bo to dowód szwagra. To może chociaż 100zł.. no dobra"

    To tak w klimacie OT i oczywiście Barei:

    "Mój szwagier pracował na lotnisku - ten to był dopiero zalatany!"

    --
    xbartx