eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[PB] Inteligo: poślizg to nie nasza wina[PB] Inteligo: poślizg to nie nasza wina
  • Data: 2003-07-15 08:06:57
    Temat: [PB] Inteligo: poślizg to nie nasza wina
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Za dzisiejszym PB:
    (http://www.pb.pl/artykul.asp?SEC=AKT&id=241683)

    Inteligo: poślizg to nie nasza wina

    Inteligo, spółka detaliczna PKO BP, jeszcze w tym miesiącu wprowadzi nowe produkty, z
    którymi się spóźnia. To odpowiedź na zarzuty
    właścicieli, którzy nie są zadowoleni z poczynań internetowego banku.

    W Inteligo, spółce PKO BP świadczącej usługi detaliczne wyłącznie kanałami
    elektronicznymi, trwają ostatnie przygotowania do
    wprowadzenia trzech nowych produktów.

    - Jeszcze w lipcu zaoferujemy klientom jednostki uczestnictwa wszystkich funduszy
    Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PKO Credit
    Suisse. W połowie sierpnia wprowadzimy saldo debetowe w koncie, a na przełomie
    września i października kredyt odnawialny - wylicza
    Tomasz Kaźmierowski, prezes Inteligo.

    Przyznaje, że produkty te miały się pojawić w ofercie w pierwszej połowie roku.
    Proces ich wprowadzenie okazał się jednak dłuższy
    niż to założył zarząd spółki w listopadzie ubiegłego roku, czyli zaraz po przejęciu
    Inteligo przez PKO BP.

    Największy w kraju detalista, który liczył na szybszy rozwój Inteligo, jest
    rozczarowany jego postępami. Dlatego ma zamiar
    zdopingować spółkę do wprowadzenia w tym roku przynajmniej produktów kredytowych. To
    plan minimum, a w jego realizacji ma pomóc nowy
    członek zarządu. Posiedzenie rady nadzorczej, podczas którego mają zostać dokonane
    roszady personalne może się odbyć w tym tygodniu,
    jednak nie wyznaczono jeszcze jego terminu.

    - Chcielibyśmy, by była to osoba, która pomoże w szybszej akceptacji nowych produktów
    przez PKO BP - mówi Tomasz Kaźmierowski.

    Zarząd banku - w przeciwieństwie do jego właściciela - twierdzi też, że spółka
    rozwija się w dobrym tempie.

    - Pod koniec 2002 r. założyliśmy, że w pierwszym kwartale 2003 r. pozyskamy 250 tys.
    klientów i 800 mln zł depozytów. Plan obejmował
    przeniesienie do spółki klientów kont internetowych w PKO BP, co nie stało zrobione
    do tej pory. Rozwoju samego Inteligo, i to
    zarówno jeśli chodzi o poziom zysków, jak i przyrost depozytów, jest zgodny z planem
    - mówi Tomasz Kaźmierowski.

    Dodaje, że zgodnie z przyjętą strategią spółka zacznie przynosić zyski w pierwszym
    kwartale przyszłego roku.


    Beata Tomaszkiewicz




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1