  • 1. Data: 2006-02-28 08:41:00
    Temat: PBK/BPH - socjalistyczna instytucja - ciąg dalszy
    Od: "Mark" <b...@i...pl>

    Po cwanym i zakończonym sukcesem atakiem na moje konto i zrabowaniu 175zł, w
    końcu udałem się do mojego oddziału by zamknąć konto. Oczywiście musiałem
    zwolnić się z pracy bo ten emerycki bank pracuje tylko do 17.00.
    Po odstaniu swojego w kolejce i przeczekaniu aż pani Krysia_nr_1 uraczy się
    swoją kawką, walnąłem prosto z mostu, że chciałem zlikwidować moje konto.
    Pani Krysia_nr_1 pięć minut grzebała w komputerze z moim dowodem w ręku, po
    czym przekazała moją sprawę Pani
    Krysii_nr_2_specjalistce_od_likwidacji_kont.
    Pani Krysia_nr_2_specjalistka_od_likwidacji_kont postanowiła przeprowadzić
    ze mną wywiad - poprosiła mnie do oddzielnego pokoju i wypytywała dlaczego
    to zamierzam zlikwidować konto w ich najlepszym na świecie banku. Z braku
    czasu nie podjąłem próby konwersacji i odpowiadałem zdawkowo.
    Zmieszana i zniesmaczona moim podejściem Pani
    Krysia_nr_2_specjalistka_od_likwidacji_kont dała mi kartkę A4 i długopis po
    czym kazała napisać podanie o zamknięcie mojego konta. ZONK!!!!!!!
    Napisałem krótko:
    Podanie!
    Proszę o zamknięcie mojego konta.
    <podpis>

    Pani Krysia_nr_2_specjalistka_od_likwidacji_kont przyjęła moje wypociny,
    poprosiła o numer telefonu i powiedziała, że będą się ze mną kontaktować jak
    sprawa ruszy, o ile Wielce_Szanowany_Prezes_Banku_Ferdynand_Wspaniały wyrazi
    zgodę, ale nie powinno być problemów.

    Dopiero po jakiejś godzinie zorientowałem się, że znowu zostałem wy...any
    przez socjalistyczny system. Przecież nie zwalniałem się z pracy po to by
    pisać jakieś podania, czy dyskutować z Panią_Krysią o najlepszym banku na
    świecie, tylko przeprowadzić tak prostą wręcz trywialną operację jak
    zzlikwidowanie własnego konta...

  • 2. Data: 2006-02-28 08:59:47
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

> [...]
    > pisać jakieś podania, czy dyskutować z Panią_Krysią o najlepszym banku na
    > świecie, tylko przeprowadzić tak prostą wręcz trywialną operację jak

    A nie prosciej było wysłac im listem poleconym wypowiedzenie umowy o
    prowadzenie rachunku bankowego? Wiem, ze kontakty z poczta naleza do rownie
    stresujacych jak kontakty z BPH, ale przynajmniej nie trzeba sie zwalniac z
    pracy...

  • 3. Data: 2006-02-28 10:28:43
    Od: "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" <z...@p...onet.pl>

    W poprzednim odcinku (news:du12i7$p81$1@atlantis.news.tpi.pl) serialu
    p.t. pl.biznes.banki "Mark" <b...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > mną kontaktować jak sprawa ruszy, o ile
    > Wielce_Szanowany_Prezes_Banku_Ferdynand_Wspaniały wyrazi zgodę, ale

    Możliwe że miałeś pecha :-)
    Mi zamknięcie konta zajęło parę minut - musiałem podpisać się pod
    wnioskiem o zamknięcie, oddać kartę i to chyba wszystko. Aha, i jeszcze
    standardowe pytanie "dlaczego?" i dyspozycja przelania środków na inne
    konto. Ponieważ miałem jeszcze nierozliczoną jedną transakcję kartą, więć
    nie zanknąłem konta od ręki tylko musiałem poczekać aż transakcja zejdzie
    (pare dni).

    Ale wyciąg za kartę kredytową zamknietą we wrześniu przychodzi do mnie
    nadal. Nadpłata 0,01zł, moge sobie wziąć kredyt na 0,00zł :-)

    Pozdrawiam
    Artur
    --
    Medżik DiscoPolo Mejker:
    http://www.mdpm.bzi.pl/

  • 4. Data: 2006-02-28 13:44:47
    Od: "Edzi" <P...@i...fm>

    Użytkownik "Mark" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zgodę, ale nie powinno być problemów.
    >
    > Dopiero po jakiejś godzinie zorientowałem się, że znowu zostałem wy...any

    Hmmm... ja bym niewyszedł z banku bez rozwiązanej umowy :-)

    Kiedyś (2002 rok) zamykałem konto w invest banku - zajęło to paniom dobrą
    godzinkę - nie miałem żadnej karty kredytowej - zwykły ror. Paranoja. Ostatnio
    przenosiłem konto w ing z jednego końca polski na drugi. Z pewnych względów
    (moja decyzja) było to zamknięcie i otworzenie nowego. Całość zajęła może 3
    minuty....

    Pozdrawiam,
    Robs.

  • 5. Data: 2006-02-28 18:12:31
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Mark wrote:
> [...]
    > najlepszym banku na świecie, tylko przeprowadzić tak prostą wręcz
    > trywialną operację jak zzlikwidowanie własnego konta...

    Masz Sezam? Jesli będę zamykał, to napiszę przez zgłaszanie problemów.
    Loguję się więc jestem konkretnie zidentyfikowany. Sądzę, że byłoby to
    skuteczne.

    Jeśli nie chcesz w ten sposób, to piszesz z kopią, na której potwierdzą
    przyjęcie, a składa sąsiadka - emerytka. Pewnie w piśmie byłoby miło i
    satysfakcjonująco opisać co o nich myślisz i Krysia2 ma już na piśmie
    twoje powody do rozwiązania :) - chjoć nie jest to potrzebne ale ile
    radości było gdy im to wyrzucałeś;)

    Oczywiście podajesz numer konta w innym banku, na który maja przelać
    nadwyżkę, choć taniej będzie to zrobić z Sezamu bo nie obciążą cię 5 zł
    za przelew.

    Leszek

  • 6. Data: 2006-02-28 18:31:51
    Od: Kazik Zmijowski <k...@p...onetSPAM.pl>

    Musiałeś być chyba bardzo ważnym klientem że takie ceregiele wyczyniają...

    Nie dalej jak wczoraj likwidowałem konto w BPH. Po podejściu do kasy pani
    dała mi druczek wielkości 1/3 A4, po którego wypelnieniu nastąpiło
    sprawdzenie salda, wypłata i likwidacja rachunku.

    Całość, łącznie z wydrukami nie zajęła więcej niż 5 min.
    Oczywiście sakramentalne "dlaczego...???" też padło ale absolutnie nie było
    natarczywe.

    Pozdro
    Kazio

  • 7. Data: 2006-02-28 19:08:45
    Od: mateusz_id <m...@o...pl>

    Ja konto w BPH likwidowalem poltora roku temu. Cala sprawa zajela mi nie
    wiecej niz 30 minut.

  • 8. Data: 2006-02-28 20:37:57
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Kazik Zmijowski wrote:
    > Musiałeś być chyba bardzo ważnym klientem że takie ceregiele
    > wyczyniają...

    Pewnie zależy od oddziału. Jeśli jest za duży wskaźnik odejść, to
    szefostwo napewno chce wiedzieć dlaczego. Wówczas kierownik odziału dwoi
    się i troi, żeby wykazać, że to nie z jego winy i stara się zmniejszyć
    ilość odchodzących klientów. W takich instytucjach statystyki są na
    miejscu pierwszym i nikogo nie interesuje, że debilne posunięcia prezesa
    zrażają ludzi - to zawsze ten kierownik najniżej musi być obwiniony.
    Ja nie z banku ale z zupełnie innej instytucji ale mam to samo - nie
    ważne, że mam 30% mniej ludzi niż gdzie indziej. I tak musze się
    tłumaczyć dlaczego zadania wykonuję wolniej. Oczywiście ci, którzy
    przydzielają etaty umywają ręce - nawet nie odpowiadają... Tak samo w
    BPH - prezes jest debilem ale nikt nie zada sobie trudu, żeby go
    zwolnić, choć to on odpowiada, za pobranie z kont rocznych opłat za
    limit debetowy, on odpowiada za niekorzystne zmiany w tabeli opłat...
    Ludzie onie odchodza z BPH z powodu obsługi w odziałach lecz z powodów
    powiedzmy systemowych ale to odziały się tłumaczą prezesom.

    Leszek