    From: "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PBK/BPH - socjalistyczna instytucja - ciąg dalszy
    Date: Tue, 28 Feb 2006 10:28:43 +0000 (UTC)

    W poprzednim odcinku (news:du12i7$p81$1@atlantis.news.tpi.pl) serialu
    p.t. pl.biznes.banki "Mark" <b...@i...pl> napisał(a):

    > Pani Krysia_nr_2_specjalistka_od_likwidacji_kont przyjęła moje
    > wypociny, poprosiła o numer telefonu i powiedziała, że będą się ze
    > mną kontaktować jak sprawa ruszy, o ile
    > Wielce_Szanowany_Prezes_Banku_Ferdynand_Wspaniały wyrazi zgodę, ale
    > nie powinno być problemów.

    Możliwe że miałeś pecha :-)
    Mi zamknięcie konta zajęło parę minut - musiałem podpisać się pod
    wnioskiem o zamknięcie, oddać kartę i to chyba wszystko. Aha, i jeszcze
    standardowe pytanie "dlaczego?" i dyspozycja przelania środków na inne
    konto. Ponieważ miałem jeszcze nierozliczoną jedną transakcję kartą, więć
    nie zanknąłem konta od ręki tylko musiałem poczekać aż transakcja zejdzie
    (pare dni).

    Ale wyciąg za kartę kredytową zamknietą we wrześniu przychodzi do mnie
    nadal. Nadpłata 0,01zł, moge sobie wziąć kredyt na 0,00zł :-)

    Pozdrawiam
    Artur
    --
    Medżik DiscoPolo Mejker: