eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPEKAO24 › PEKAO24
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Maciek" <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PEKAO24
    Date: Fri, 25 Jun 2004 20:23:26 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <cbhqk7$4qd$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: beb100.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1088187847 4941 83.28.13.100 (25 Jun 2004 18:24:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Jun 2004 18:24:07 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:305722
    [ ukryj nagłówki ]

    Pare slow o super usludze dostepu przez internet do konta PEKAO24
    Mam konto w mBanku i drugie konto w PEKAO (z zubrem).
    Konto w PEKAO mam tylko dlatego zebym mogl wybierac gotowke z mBanku.
    Juz nieraz myslalem o zlikwidowaniu konta w PEKAO zwlaszcza po kazdej
    wizycie w oddziale.
    Wiecznie kolejki panie ktore nigdy nie maja wplywu na nic poddenerwowani
    klienci ciagle jakies sprzeczki z obsluga.
    Ucieszylem sie ze PEKAO wprowadza usluge dostepu do konta przez internet.
    Maja nawet przelewy za darmo.
    Poszedlem do oddzialu zeby wypelnic oswiadczenie i dowedzialem sie ze
    przyszedlem za wczesnie ze u nas nie ma jeszcze tej uslugi :-(
    Poczekalem poszedlem drugi raz wystalem sie 30min wypelnilem co trzeba.
    Pani powiedziala ze mam czekac na PIN ktory przyjdzie poczta.
    Czekam tydzien i nic. Dzwonie i dowiaduje sie ze zeby dostac PIN trzeba
    zadzwonie i poprosic o to wiec prosze.
    Dostaje PIN szczesliwy probuje sie zalogowac a tu ze mam zablokowane kanaly
    i ze mam isc do oddzialu.
    Ide znowu 30min. Pani z pretensjami do mnie ze to nie mozliwe zebym mial
    zablokowane.
    Ale sprawdza i mowi ze mozliwe i ze sie chyba ktos od nich pomylil i przez
    przypadek zablokowal.
    Za mna stoi tez ktos kto chcialby dotapic zaszczytu korzystania z tej uslugi
    ale go przegonili po paru pokojach i w koncu trafil tam gdzie ja.
    Na drugi dzien mam juz korzystac z super uslugi!
    Probuje sie zalogowac a tu mowi mi ze mam zly PIN
    Dzwonie na infolinie (0801 platna) i pani sprawdza moj PIN i mowi ze mam zly
    PIN i ze to nie ich wina.
    Z jej tonu wywnioskowalem ze to moja wina i ze penie nie umiem odczytac
    czterech cyferek albo sam sobie wydrukowalem.
    I ze oczywiscie ona nic nie moze zrobic i ze musze zadzwonic drugi raz zeby
    zlecic wygenerowanie PIN oraz isc do oddzialu zeby odblokowac kanaly!!!
    I znowu stanie w kolejce!
    Czyba jednak zlikwiduje to konto.
    Najgorsze jest to ze w takich bakach nikomu na niczym nie zalezy. Panie
    pracuja tam bo maja jakies uklady i na pracy im szczegolnie nie zalezy bo i
    tak ich nikt nie ruszy. Jedyna forma protestu to likwidacje konta ale
    niestety w malych miastach nie ma za duzego wyboru bankow. W innych bankach
    marmurowych jest zreszta podobnie a z internetowych nie mozna wybrac duzej
    gotowki.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1