  • Data: 2004-06-26 12:37:52
    Temat: Re: PEKAO24
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek wrote:

    > debetem

    > 1. opłaty za przelewy są wyższe (0,99 zł),
    > 2. lokaty są niżej oprocentowane.
    > 3. za kupno jednostek FI płaci się prowizję.
    > 4. można kupić tylko jednostki CS/PKO BP.
    > Nie w kazdym oddziele PKO mozna wybrac bez limitu musi byc oddzial
    > wyposazony w POS a u nie nie ma czegos takiego.

    To w końcu może byś sie zdecydował ? Bo w innym poście napisałeś
    "Jak dotad to wszedzie gdzie bylem byl bankomat a nawet czesto i
    oddzial. To jest chyba jedyny powod ze mam jeszcze tam swoje konto."
    Jeżeli chodzi ci o bankomaty to PKOBP moze być tańsze.
    Pomijam już ten drobiazg, ze wg mnie pkty 2,3,3 są .... dyskusyjne.
    KJ