    From: "Tomek Ladyko" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PEKAOSA <> BPH
    Date: Wed, 29 Nov 2006 15:05:35 GMT

    Witam,
    Podobny temat był podnoszony ale pozwolę sobie zaczac jeszcze raz.
    W BPH mam kredyt hipoteczny w CHF + KK + konto które używam tylko do obsługi
    kredytu. Z obsługi w oddziale jestem zadowolony jak i równierz z warunków
    (marza kred hip. 1.25% )
    Jednak moj oddzial jest przenoszony do PEKAOSA, wiec teraz sie zastanawiam
    czy nie przeniesc sie do oddziału, który nie jest przenoszony do PKOSA.

    Od wiekszosci znajomych (którzy juz nie mają tam kont) nic dobrego o PKOSA
    nie słyszałem.
    Obawiam sie ze PKO.SA bardzo nie lubi kredytów walutowych i moze tak zaczac
    majstrowac przy tabelach OiP ze mi bokiem wyjdzie u nich taki kredyt.

    Pytanie:
    Czy ktoś już z was takie przenosiny zrobił?
    Czy w ogóle warto sie za to zabierać?

    Wiem, ze nie wiadomo kto kupi ten mini-BPH, ale prawdopodobieństwo ze bedzie
    gorzej niz w PEKAOSA chyba nie jest duze ?

    Pozdrawiam
    Tomek