  • 1. Data: 2009-06-09 12:37:41
    Temat: PGNiG zrobił swoje
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Po wyjściu z flagi i złamaniu mega mocnych oporów, PGN zrealizował pierwszy
    zasięg ruchu.
    Wydaje się, że miejsce na dalsze wzrosty jest, ale minimum jakie się
    należało zostało osiągnięte.

    Kto niebiegły w technice, to tu może podejrzeć co, jak i dlaczego mam dobry
    humor :)
    http://www.stopazwrotu.pl/komentarz.php?kid=800
    (bez logowania)

    DJ

  • 2. Data: 2009-06-09 17:48:15
    Temat: Re: PGNiG zrobił swoje
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:h0ll2m$rah$1@news.onet.pl...
> [...]
    > należało zostało osiągnięte.
    >
    > Kto niebiegły w technice, to tu może podejrzeć co, jak i dlaczego mam

    No jest w trendzie wzrostowym i tyle.Jak zacznie wracać juz niedługo na 3,9
    to wtedy okazać się może że trójkąt z którego wybił sie do góry,to trójkat
    bessy,a wybicie było fałszywe)

    pozdrawiam stary

  • 3. Data: 2009-06-09 20:21:54
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "stary" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > No jest w trendzie wzrostowym i tyle.Jak zacznie wracać juz niedługo na
    > 3,9 to wtedy okazać się może że trójkąt z którego wybił sie do góry,to

    co znaczy niedlugo, podaj zakres czasu kiedy przewidujesz zejscie. Z tego co
    widze jest trend rosnacy ktory okreslal sie sygnalem kupna na wykresie
    miesiecznym dosc dawno temu. jedyne zo zostaje to pozwolic zyskom rosnac.

  • 4. Data: 2009-06-09 20:53:42
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miesiecznym dosc dawno temu. jedyne zo zostaje to pozwolic zyskom rosnac.

    Jak słyszę zakres czasu,to pękam ze smiechu.Nie ma takiego pojęcia w
    analizie tech.Od zakresów czasu i cykli jest niejaki Dieter.To on wróży.
    Podałem bardzo mozliwy scenariusz,...wracanie do linii
    pozdr stary

  • 5. Data: 2009-06-10 06:45:06
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "stary"

    > Jak słyszę zakres czasu,to pękam ze smiechu.Nie ma takiego pojęcia w
    > analizie tech....

    To poważna nowość, co piszesz.

  • 6. Data: 2009-06-10 07:05:04
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    > Jak słyszę zakres czasu,to pękam ze smiechu.Nie ma takiego pojęcia w
    > analizie tech.Od zakresów czasu i cykli jest niejaki Dieter.To on wróży.
    > Podałem bardzo mozliwy scenariusz,...wracanie do linii

    Pojęcie zakres czasu jest w analizie i nie tylko związane to jest z analizą
    cykli. Są natomiast techniki, które pośrednio uciekają od strzałki czasu
    np wykresy OX i tam rzeczywiście nie jesteś w stanie określić
    kiedy cena dotrze do wskazywanego przez jakąś formację poziomu.

    dK

  • 7. Data: 2009-06-10 07:57:32
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Najprostszy sposób na dodanie czasu do ceny, to przyjęcie założenia że czas
    trwania ruchów, których się spodziewamy, będzie podobny do czasu trwania
    analogicznych ruchów w przeszłości.

    Na cyklach się nie znam, ale powyższą metodę stosuję jako podstawowe
    narzędzie timingu w AT.

    DJ