  • Data: 2003-02-05 07:41:08
    Temat: PITolenie o belkowym i sankcjach
    Od: m...@t...pl.N.O.S.P.A.M (Witek Mozga) szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Pierwsza sprawa pewnie byla juz omawiana, ale chcialbym sie upewnic.
    Ktos ostatnio powiedzial mi, ze on to sobie umiesci podatek od odsetek
    w picie i zażada zwrotu. Cos mi sie wydaje, ze nie po to ministerstwo
    polozylo lape na naszych pieniadzach, zeby je teraz zwracac.
    Czyli pewnie dochodu z odsetek bankowych i podatku belkowego w
    rozliczeniu nie wykazuje sie?

    A druga sprawa zwiazana jest z sankcjami jakie groża za popelnienie
    bledu w formularzu. Kiedys mozna bylo skladac korekte, a obecnie za
    najdrobniejsza pomylke maja byc juz kary. Jak to jest? Czy skladanie
    korekty wiaze sie automatycznie z sankcją? Jakiej wysokosci? Czy kara
    jest scisle okreslona czy uznaniowa (wg. widzimisie urzednika?). Czy
    mozna sie odwolać?

    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/