  • 1. Data: 2011-12-30 16:34:45
    Temat: PKN
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    brać panienki buhahahaha

  • 2. Data: 2011-12-30 20:13:26
    Temat: Re: PKN
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > brać panienki buhahahaha

    Paweł Szczepanik mówi (w przeciwieństwie do ciebie Charlie) żeby jednak
    wstrzymać póki co się z zakupami spółek surowcowych do czasu, aż banki
    powoli zaczną rosnąć.

    http://www.tvncnbc.pl/11056839,0,0,1,1,rok-2011-na-g
    pw,tvn_cnbc.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-12-30 22:20:55
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Paweł Szczepanik mówi (w przeciwieństwie do ciebie Charlie) żeby jednak
    > wstrzymać póki co się z zakupami spółek surowcowych do czasu, aż banki
> [...]

    To odczytałeś to jako rekomendację? A ja zastanawiałem się co to znaczy.
    Wiem, co znaczy brać panienki, ale tego "pkn" nie mogłem rozgryźć.

    pozdrawiam
    kc

  • 4. Data: 2012-01-02 16:21:09
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    kto mnie posłuchał ma jajca, reszta jak wydymane panienki
    buhahahaaaaaaaaaaaaa

    charlie.delta.trader

  • 5. Data: 2012-01-02 18:17:38
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    >kto mnie posłuchał ma jajca, reszta jak wydymane panienki
    >buhahahaaaaaaaaaaaaa
    >
    >charlie.delta.trader

    Cholera Charlie, nie jestes ty znajomym jakiego ministra ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2012-01-02 21:36:46
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Cholera Charlie, nie jestes ty znajomym jakiego ministra ?.

    Z jednej strony PKN rośnie 5% w ciągu dnia a z drugiej .....

    Wróżenie w mediach i zapowiedź końca niezależnego banku centralnego
    <http://rybinski.nowyekran.pl/post/46443,wrozenie-w-
    mediach-i-zapowiedz-konca-niezaleznego-banku-central
    nego>

    "[...] W Polsce nie ma zakazu zakupu obligacji skarbowych przez NBP na rynku
    wtórnym. Jeżeli do wzrostu rentowności obligacji dochodzi na skutek paniki
    albo zarażenia wirusem z zewnątrz, a nie na skutek złego zarządzania
    finansami publicznymi, to może być celowe, aby NBP krótkoterminowo
    interweniował.[...]".

    .... Belka zapoawiada, że będzie skupował rządowe obligacje na które po woli
    brakuje chętnych ...

    Upada kolejny mit ekonomii
    http://rybinski.nowyekran.pl/post/46253,upada-kolejn
    y-mit-ekonomii

    "[...] Rząd chwalił się, że po słabym listopadzie na rynek długu znowu
    napłynął kapitał w grudniu, nie wiem jak było w całym czwartym kwartale, ale
    jeżeli Rostowski miał płasko, to wszystkie inne kategorie prawdopodobnie
    odnotowały silne odpływy, w sumie szacuję że odpłynęło około 10 mld euro.
    [...]

    A jest tego w tym roku do zrolowania na kwotę 100 mld PLN .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2012-01-03 16:51:27
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    take profit dzisiaj na całości PKN

  • 8. Data: 2012-01-04 09:26:32
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > około 10 mld euro. [...]
    >
    > A jest tego w tym roku do zrolowania na kwotę 100 mld PLN .....

    W końcu to chyba jednak nie wiadomo czy będa drukowac nie będą...

    Poważny publiczny spór Belka -Rostowski
    http://zbigniewkuzmiuk.nowyekran.pl/post/46483,powaz
    ny-publiczny-spor-belka-rostowski

    "[...] No i wreszcie przypomina Ministrowi Rostowskiemu w kluczowym
    stwierdzeniu, "że niezależny bank centralny wspiera politykę gospodarczą
    rządu ale nie może go zastępować w kwestiach związanych z zarządzaniem
    długiem publicznym. Rentowności polskich obligacji jest funkcją oceny
    gospodarczej kraju przez rynki finansowe, w szczególności stanu finansów
    publicznych.[...]

    [...] Teraz kiedy pojawia się poważne zagrożenie, że nie będą nam dalej
    pożyczać albo będą pożyczać na lichwiarskich warunkach (7-8% rentowności
    byłoby takim lichwiarskim pożyczaniem), beztroskie stwierdzenie, że w takim
    razie bank centralny będzie finansował ten dług drukując puste pieniądze
    (taki skutek miałby skup obligacji skarbowych przez NBP), pokazuje dobitnie
    skalę nieodpowiedzialności Ministra Rostowskiego. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/