  • 1. Data: 2005-03-10 20:40:45
    Temat: PKO AWARIA GDYNIA CO ZROBIC??!!
    Od: "kkk" <p...@u...com.pl>

    Witam , mialem dzis niestety pecha z PKO , poszedlem do Geanta po zakupy w
    tym celu poszedlem do bakomatu PKOBP ktory znajduje sie wlasnie w tym
    hipermarkecie , wkladam karte podaje sume niestety dostaje komunikat , ze
    tranzakcja nie moze zostac zrealizowana itd itp... czynnosc powtorzylem
    jeszcze raz i to samo wiec mysle a spoko pojde w tym czasie do fryzjera jak
    wroce bedzie ok , u fryzjera place karta i znow problem dostaje komunikat na
    terminalu brak lacznosci , kobieta powtarza 3 razy niestety bezskutecznie ,
    wiec poszedlem do REserved i chcialem kupic spodnie niestety znow ten sam
    problem BRAK LACZNOSCI!!! Ostatnia moja proba to pojscie do bankomatu
    euronetu i to samo komunikat brak lacznosci z Twoim bankiem ( cos takiego) ,
    wiec wkurzony poszedlem do domu ... Medzy czasie dziwne smsy z powiadamiana
    INteligo ze zabrali mi kase ( za te tranzakcje) po czym info usuniecie
    blokady itd itp .. kompletna paranoja.... W domu sprawdzam na koncie a tu
    zabrali mi kase za ta operacje w EURONECIE i NAWET PROWIZJE!!!!! Ludki
    wiece cos moze na ten temat jaka jest procedura ?? Czy oddadza mi
    pieniadze???!!!!!! HELP !! Moze ktos mial podobrze "jazdy" jak
    ja............
    Przemek

  • 2. Data: 2005-03-10 20:57:10
    Temat: Re: PKO AWARIA GDYNIA CO ZROBIC??!!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    kkk <p...@u...com.pl> wrote:
    > NAWET PROWIZJE!!!!! Ludki wiece cos moze na ten temat jaka jest
    > procedura ?? Czy oddadza mi pieniadze???!!!!!! HELP !! Moze ktos mial
    > podobrze "jazdy" jak ja............ Przemek

    hmmm no coz - problemy techniczne. Kase powinni oddac. Swoja droga
    uparta z ciebie sztuka ;)

  • 3. Data: 2005-03-10 21:06:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kkk wrote:
    > Czy oddadza mi
    > pieniadze???!!!!!! HELP !! Moze ktos mial podobrze "jazdy" jak

    spokojnie oddadzą.
    Sami dojdą do tego.
    A na następny raz zrób tak.
    Po pierwszej nieudanej transakji schowaj kartę, a węź drugą z innego banku.