    From: "kkk" <p...@u...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PKO AWARIA GDYNIA CO ZROBIC??!!
    Date: Thu, 10 Mar 2005 21:40:45 +0100

    Witam , mialem dzis niestety pecha z PKO , poszedlem do Geanta po zakupy w
    tym celu poszedlem do bakomatu PKOBP ktory znajduje sie wlasnie w tym
    hipermarkecie , wkladam karte podaje sume niestety dostaje komunikat , ze
    tranzakcja nie moze zostac zrealizowana itd itp... czynnosc powtorzylem
    jeszcze raz i to samo wiec mysle a spoko pojde w tym czasie do fryzjera jak
    wroce bedzie ok , u fryzjera place karta i znow problem dostaje komunikat na
    terminalu brak lacznosci , kobieta powtarza 3 razy niestety bezskutecznie ,
    wiec poszedlem do REserved i chcialem kupic spodnie niestety znow ten sam
    problem BRAK LACZNOSCI!!! Ostatnia moja proba to pojscie do bankomatu
    euronetu i to samo komunikat brak lacznosci z Twoim bankiem ( cos takiego) ,
    wiec wkurzony poszedlem do domu ... Medzy czasie dziwne smsy z powiadamiana
    INteligo ze zabrali mi kase ( za te tranzakcje) po czym info usuniecie
    blokady itd itp .. kompletna paranoja.... W domu sprawdzam na koncie a tu
    zabrali mi kase za ta operacje w EURONECIE i NAWET PROWIZJE!!!!! Ludki
    wiece cos moze na ten temat jaka jest procedura ?? Czy oddadza mi
    pieniadze???!!!!!! HELP !! Moze ktos mial podobrze "jazdy" jak
    Przemek