  • 11. Data: 2005-01-15 01:20:39
    Temat: Re: PKO BP ---> Inteligo
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    Użytkownik "Circulus" <b...@n...polbox.com> napisał w wiadomości
    news:1ojgu0tml4rjt3e417pk8glrt8ktuhsor3@4ax.com...

    > Nie, zwykłe Inteligo. Sam się zdziwiłem, bo wcześniej myślałem że
    > pieniądze
    > idą w takim przypadku zwykłym eliksirem, ale jednak tak nie jest. W
    > dodatku
    > kasjer przyjmujący wpłatę miał jednak jakiś-tam dostęp do danych rachunku,
    > nawet mi powiedział moje nazwisko...

    Z tego co sie dowiedzialem to jednak ludzie z pkobp nie maja wgladu w konta
    inteligo. Byc moze cos tam oplacales juz kiedys i dlatego byles w systemie
    tego oddzialu. Fakt faktem ze kasiorki nie dostalem do tej pory i chyba do
    poniedzialku trzeba zaczekac.

    Marcin

  • 12. Data: 2005-01-15 10:23:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Nowy ----> Marcin napisał(a):

    > Nie napisalem ze to konto. Poprostu chodzilo mi o to
    > http://www.pkobp.pl/pkointeligo/

    No to jak można dokonać wpłaty na "elektroniczne kanały dostępu do
    zwykłego konta PKO BP" ?

  • 13. Data: 2005-01-15 23:33:00
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    Wojciech Nawara wrote:

    > No to jak można dokonać wpłaty na "elektroniczne kanały dostępu do
    > zwykłego konta PKO BP" ?

    Najwidoczniej jeszcze duzo musisz sie nauczyc :)

    Marcin