eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP SA oraz POCZTA - proponuje usprawnien › PKO BP SA oraz POCZTA - proponuje usprawnien
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.dialog.net.pl
    !not-for-mail
    From: "matjaw" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PKO BP SA oraz POCZTA - proponuje usprawnien
    Date: Thu, 15 Aug 2002 00:10:35 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 50
    Message-ID: <ajek4p$q73$1@absinth.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-5568.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: absinth.dialog.net.pl 1029362650 26851 62.87.150.192 (14 Aug 2002 22:04:10
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Aug 2002 22:04:10 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:198087
    [ ukryj nagłówki ]

    Ten bank to moj pupilek - ide tam za kazdym razem gdy awuesowska banda
    zlodzieji mnie wkurzy i reka mnie swedzi zeby zaglosowac im na przekor na
    sld;)

    jakies 2 lata temu wprowadzili w moim oddziale fajny system (serio fajny) -
    wchodzisz do oddzialu, tam stoi maszynka: -chcesz do kasy naciskasz
    -chcesz do punktu obslugi klienta 2 --jest jeszcze 3 i 4 ale nie pamietam
    do czego sluzy bo rzadko tam bywam (czyt. rzadko reka mnie swedzi zeby
    zaglosowac na sld;)

    nad kasami i stanowiskami obslugi wisza takie fajne czerwone wyswietlacze
    lcd i pojawia sie na nich numerek aktualnie wzywanego (lub obslugiwanego
    klienta) -- a sorry zapomnialem napisac ze po nacisnieciu z tajemniczego
    urzadzenia wyjezdza magiczna niebieska karteczka z numerkiem) -- i nawet
    jakis mily kobiecy glosik mowi np. k a s a n r 4 n u m e r 5 6 7 (o
    dziwo jeszcze ani razu nie bylo to popsute - szczere gratulacje dla
    producenta systemu)

    i wszystko pieknie ladnie tylko ze kolejka jest zawsze taka, ze mamy z 15-20
    numerkow przed soba, co oznacza 40-80min czekania (oczywiscie w oddziale sa
    foteliki --cholernie niewygodne-- na ktory mozna "milo" ten czas spedzic;)

    a wiec postuluje i zbieram podpisy pod postulatem wprowadzenia
    powiadomieniem smsem o zblizaniu sie naszego numerku do stanowiska obslugi -
    mi osobiscie przydalalby sie taka usluga, gdyz wowczas moglbym spokojnie
    robic zakupy w sklepie w poblizu nie stresujac sie, ze kolejka mi przejdzie
    i bede musial poczekac kolejna godzinke. Co wiecej - jestem nawet w stanie
    zaplacic za takiego smsa powiadamiajacego mnie ze jeszcze sa tylko 3 numerki
    przedemna - co oznacza nowe choryzonty dla banku (w obecnych trudnych
    czasach moglby dzieki temu wygenerowac dodatkowy zysk!)

    ok teraz zabieramy sie za nasza poczte

    na poczatek musze przyznac, ze ostatnio obsluga sie znaczaco usprawnila
    (nawet prawie zawsze panie w okienkach naklejaja same znaczki na listy, a
    nie kaza to robic klentom/petentom)
    ale mialo byc nie chwalenie a nazekanie - wiec zaczynam:

    postuluje wraz z rezygnacja z uslugi telegramu zrezygnowac rowniez z
    przeprowadzania przelewow (wplat na rachunki bankowe) w systemie TURTLE (bo
    jak inaczej mozna nazwac wplate trwajaca czasem 2 tygodnie) i przejsc na
    system elixir

    bardzo prosze o glosy poparcia w przypadku obu postulatow

    pozdrawiam wszystkich (szczegolnie zarzad PKO i poczty)

    matjaw


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1