-
1. Data: 2002-08-14 22:10:35
Temat: PKO BP SA oraz POCZTA - proponuje usprawnien
Od: "matjaw" <m...@w...pl>
Ten bank to moj pupilek - ide tam za kazdym razem gdy awuesowska banda
zlodzieji mnie wkurzy i reka mnie swedzi zeby zaglosowac im na przekor na
sld;)
jakies 2 lata temu wprowadzili w moim oddziale fajny system (serio fajny) -
wchodzisz do oddzialu, tam stoi maszynka: -chcesz do kasy naciskasz
-chcesz do punktu obslugi klienta 2 --jest jeszcze 3 i 4 ale nie pamietam
do czego sluzy bo rzadko tam bywam (czyt. rzadko reka mnie swedzi zeby
zaglosowac na sld;)
nad kasami i stanowiskami obslugi wisza takie fajne czerwone wyswietlacze
lcd i pojawia sie na nich numerek aktualnie wzywanego (lub obslugiwanego
klienta) -- a sorry zapomnialem napisac ze po nacisnieciu z tajemniczego
urzadzenia wyjezdza magiczna niebieska karteczka z numerkiem) -- i nawet
jakis mily kobiecy glosik mowi np. k a s a n r 4 n u m e r 5 6 7 (o
dziwo jeszcze ani razu nie bylo to popsute - szczere gratulacje dla
producenta systemu)
i wszystko pieknie ladnie tylko ze kolejka jest zawsze taka, ze mamy z 15-20
numerkow przed soba, co oznacza 40-80min czekania (oczywiscie w oddziale sa
foteliki --cholernie niewygodne-- na ktory mozna "milo" ten czas spedzic;)
a wiec postuluje i zbieram podpisy pod postulatem wprowadzenia
powiadomieniem smsem o zblizaniu sie naszego numerku do stanowiska obslugi -
mi osobiscie przydalalby sie taka usluga, gdyz wowczas moglbym spokojnie
robic zakupy w sklepie w poblizu nie stresujac sie, ze kolejka mi przejdzie
i bede musial poczekac kolejna godzinke. Co wiecej - jestem nawet w stanie
zaplacic za takiego smsa powiadamiajacego mnie ze jeszcze sa tylko 3 numerki
przedemna - co oznacza nowe choryzonty dla banku (w obecnych trudnych
czasach moglby dzieki temu wygenerowac dodatkowy zysk!)
ok teraz zabieramy sie za nasza poczte
na poczatek musze przyznac, ze ostatnio obsluga sie znaczaco usprawnila
(nawet prawie zawsze panie w okienkach naklejaja same znaczki na listy, a
nie kaza to robic klentom/petentom)
ale mialo byc nie chwalenie a nazekanie - wiec zaczynam:
postuluje wraz z rezygnacja z uslugi telegramu zrezygnowac rowniez z
przeprowadzania przelewow (wplat na rachunki bankowe) w systemie TURTLE (bo
jak inaczej mozna nazwac wplate trwajaca czasem 2 tygodnie) i przejsc na
system elixir
bardzo prosze o glosy poparcia w przypadku obu postulatow
pozdrawiam wszystkich (szczegolnie zarzad PKO i poczty)
matjaw
-
2. Data: 2002-08-15 11:44:46
Temat: Re: PKO BP SA oraz POCZTA - proponuje usprawnien
Od: simon <s...@p...onet.pl>
matjaw znowu nadaje:
> i wszystko pieknie ladnie tylko ze kolejka jest zawsze taka, ze mamy z
> 15-20 numerkow przed soba, co oznacza 40-80min czekania (oczywiscie w
> oddziale sa foteliki --cholernie niewygodne-- na ktory mozna "milo"
> ten czas spedzic;)
>
> a wiec postuluje i zbieram podpisy pod postulatem wprowadzenia
> powiadomieniem smsem o zblizaniu sie naszego numerku do stanowiska
> obslugi - mi osobiscie przydalalby sie taka usluga, gdyz wowczas
> moglbym spokojnie robic zakupy w sklepie w poblizu nie stresujac sie,
W czym problem? Idziesz spokojnie na zakupy, potem wracasz, prosto do
okienka i do właśnie obsługiwanego gościa:
- Który masz numerek?
- 578.
- A ja 573, tylko w kiblu byłem...
Nie oglądałeś "Misia"?
--
( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........
____________________________________________________
__________________
there is no spoon
-
3. Data: 2002-08-15 17:15:13
Temat: Re: PKO BP SA oraz POCZTA - proponuje usprawnien
Od: "m@rkop" <m...@w...pl>
> W czym problem? Idziesz spokojnie na zakupy, potem wracasz, prosto
> do okienka i do właśnie obsługiwanego gościa:
> - Który masz numerek?
> - 578.
> - A ja 573, tylko w kiblu byłem...
> Nie oglądałeś "Misia"?
ROTFL
--
Pozdrawiam.
m@rkop