eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP - można zaplacic mocno przeterminowana karta VC??? ROTFL › PKO BP - można zaplacic mocno przeterminowana karta VC??? ROTFL
  • Data: 2003-04-29 11:50:28
    Temat: PKO BP - można zaplacic mocno przeterminowana karta VC??? ROTFL
    Od: Bambo Makumba <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poszedlem sobie po 5 latach zamknac konto w PKO BP i pani niedysponentka (I/O
    Wroclaw)
    zastrzelila mnie informacja, ze musze oddac karte VC, ktora stracila waznosc ponad
    dwa lata temu.
    Dobra, ich prawo - moga sobie to zastrzec w regulaminie. Co prawda jestem przekonany,
    ze karte
    oddalem te dwa lata temu, ale swistka, ze oddalem mi nie dali - moj blad - trzeba
    bylo chciec.
    Przy okazji pozdrawiam balagan panujacy w tym banku, powoli zblizaja sie do BZ WBK.

    Najlepsza jest argumentacja, dlaczego powinienem ja oddac:
    "Bo mozna zaplacic nia w internecie" - myslalem, ze bede turlal sie ze smiechu. Na
    nic moje
    tlumaczenia, ze kazda zdalna transakcja jest autoryzowana i nie powinna przejsc,
    jesli data
    waznosci karty minela, pani stosowala taktyke zdartej plyty i powtarzala w kolko to
    samo.
    Argument, ze moge sobie nr karty przepisac na papierek, a dopiero pozniej ja oddac,
    tez do
    pani niedysponentki nie trafil.

    Pani niedysponentki rozwiazania problemu propozycje:
    1. Oswiadczenie napisane przeze mnie, ze przejmuje wszelka odpowiedzialnosc za
    transakcje
    wykonane ta karta, rowniez po terminie waznosci i nieautoryzowane - kompletna bzdura.
    Jesli
    bank zautoryzowal transakcje po terminie waznosci karty, to jest to jego problem. Nie
    rozumiem,
    dlaczego ja mialbym podejmowac ryzyko zwiazane z niedbalstwem banku.
    2. Zastrzezenie karty - 30 PLN (niezle zdzierstwo, fajnie jest na koniec naciagnac
    klienta
    za zastrzezenie karty, ktora powinna byc niezywa, przeciez do PKO BP i tak juz klient
    nie wroci).

    Moze ktos zrobi test i sprawdzi, czy przeterminowana karta VC PKO BP da sie
    gdziekolwiek
    zaplacic, poza zelazkiem u niekumatego sprzedawcy? Moze sprobowac z data waznosci
    przesunieta o rok/dwa w stosunku do oryginalu? Jesli przejdzie, to bedzie jeszcze
    jeden
    argument, zeby rozstac sie z tym paskudnym bankiem.

    Pozdrawiam grupowiczow i nie pozdrawiam PKO BP.