eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP - można zaplacic mocno przeterminowana karta VC??? ROTFLRe: PKO BP - można zaplacic mocno przeterminowana karta VC??? ROTFL
  • Data: 2003-04-29 15:32:32
    Temat: Re: PKO BP - można zaplacic mocno przeterminowana karta VC??? ROTFL
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bambo Makumba" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:1103_1051617028@news.pwr.wroc.pl...
    (...)

    > Moze ktos zrobi test i sprawdzi, czy przeterminowana karta VC PKO BP da
    sie gdziekolwiek
    > zaplacic, poza zelazkiem u niekumatego sprzedawcy? Moze sprobowac z data
    waznosci
    > przesunieta o rok/dwa w stosunku do oryginalu? Jesli przejdzie, to bedzie
    jeszcze jeden
    > argument, zeby rozstac sie z tym paskudnym bankiem.
    >
    > Pozdrawiam grupowiczow i nie pozdrawiam PKO BP.

    To ciekawe !!
    Ja przykładowo mam konto w BPH PBK i jakiś czas temu dałem się namówić na
    kredytową kartę EC/MC Silver (mam Srebrny Sezam). Były promocyjne warunki
    przyznawania, gdy oddało się starą kartę PBK Univers. Oddałem tę starą
    kartę, a nadal "widzę" ją w internecie na swoim koncie, czyli co? bank cały
    czas jest gotów do jej obciążania ????

    W swojej historii miałem 3 karty EC/MC Univers banku PBK. Jedną z nich tę
    drugą zatrzymałem sobie na pamiątkę. Karta ta ważność zakończyła 12/01.

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa