    From: "J.Lich" <No@Spam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PKO BP - nie przedluzona umowa kredytowa
    Date: Thu, 18 Dec 2003 09:40:27 GMT

    Witam,

    Z przyzwyczajenia korzystam/lem z super konta w PKO BP. Na 12 grudnia
    wyznaczony byl termin decyzji przedluzenia umowy kredytowej (limit
    kredytowy). 16 grudnia zostala sciagnieta oplata za przedluzenie umowy
    do limitu (limit 6kPLN, prowizja120PLN !). 17 grudnia dostalem wyciag z:

    "zwrot prowizji o zamkn. umowu kredytu odnawialnego
    Powszechna Kasa Oszczędności
    Bank Polski Spółka Akcyjna
    II O w Xxx"

    Rozumiem, ze PKO BP zmienilo zdanie co do mojego limitu. Z konta
    korzystam od okolo 3 lat, w okresie tym bodajze dwa razy przekroczylem
    limit na smieszne kwoty do 100PLN, ktore niezwlocznie regulowalem.
    Jednak od okolo 6 miesiecy na rachunek nie wplywaja regularne wplaty,
    poniewaz obecnie nie pracuje. Rachunek zasilalem samodzielnie wplacajac
    rozne kwoty. Limit obecnie mam wykorzystany w 95% i nie jestem w stanie
    ot tak splacic.

    Co proponujecie? Jak negocjowac splate na raty? Jak z nimi rozmawiac?
    Jakie sa procedury windykacyjne w przypadku kiedy nie bede w stanie
    spelnic ich warunkow splat? Czy wszystko przekazywac na pismie za
    potwierdzeniem? Czy jest sens wogole rozmawiac osobiscie?

    Pozdrawiam.