  • 1. Data: 2003-10-03 08:34:09
    Temat: PKO BP - promocja ??
    Od: "Rafal" <t...@i...pl>

    Witam,
    wlasnie dostalem telefon z PKO BP z informacja o rozpatrzeniu mojego wniosku
    o kredyt i zaproszeniu do podpisania umowy
    jednak niestety pani usilnie probuje mi wmowic ze nie jestem objety promocja
    na nizsza prowizje (w moim przypadku 0,75%) bo wniosek zlozylem przed
    terminem promocji

    natomiast ja czytajac regulamin promocji wnioskuje, ze jednak promocja
    dotyczy rowniez osob ktore w danym terminie podpisza umowe

    na co poni wmawia mi ze to tylko dotyczy katalogu Blekitni ....

    nie wiem gdzie jest prawda bo infolinia poinformowala mnie ze jak
    najbardziej place mniej ...

  • 2. Data: 2003-10-03 08:46:37
    Temat: Re: PKO BP - promocja ??
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Rafal" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem gdzie jest prawda bo infolinia poinformowala mnie ze jak
    > najbardziej place mniej ...

    s...@p...pl - to będzie dobre wyjście.

    PS dlaczego ktoś MUSIAŁ tak nazwać ten adres? Mnie się on kojarzy bardzo
    negatywnie, a korzystam z niego dość często. Nie do _skarg_ a do wyjasnienia
    wątpliwości, sugestii czy jakichś uwag. I zawsze dostaję rzeczową odpowiedź,
    reakcja jest bardzo dobra. Tylko 'skargi' można zmienić na uwagi@ czy coś w
    tym stylu. Chyba napiszę z tym na skargi@ :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-10-03 08:46:58
    Od: "Rafal" <t...@i...pl>

    Wlasnie probuje wyjasnic niescislosci zwiazane z ta promocja !!

    m.in. w regulaminie dostepnym na stronie nie ma nic o upustach w prowizji, a
    z informacji wynika ze upust w prowizji jest elementem promocji !!!

    bede walczyl !!

  • 4. Data: 2003-10-03 09:05:15
    Od: "Rafal" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wyjasnienia
    > wątpliwości, sugestii czy jakichś uwag. I zawsze dostaję rzeczową

    chodzi o to ze dzwonilem do infolini i pani po kilku minutach i telefonie do
    oddzialu banku poinformowala mnie ze
    promocyjny upust % prowizji (0% dla kred. > 100tys i 0.75% dla kred. <
    100tys.) nie jest objety regulaminem (to zuwazylem sam szukajac zapisow w
    regulaminie) , a osobnymi komunikatami banku czy jakos tak ...

    wiec zapytalem czy w takim razie jest elementem promocji, czy nie ??

  • 5. Data: 2003-10-03 11:06:48
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Rafal"
    > Wlasnie probuje wyjasnic niescislosci zwiazane z ta promocja !!
    >
    > m.in. w regulaminie dostepnym na stronie nie ma nic o upustach w prowizji,
    > z informacji wynika ze upust w prowizji jest elementem promocji !!!

    zapisz sobie te stroniczki na PC bo byl jeden taki glupi konkurs PKOBP
    w ktorym zmienili regulamin w trakcie konkursu a na dodatek konkurs polegal
    na tym "kto pierwszy te lepszy" ale nie bylo jasne o ktorej godzinie jest
    start i ktora godzina jest na ich serwerze. Stroniczka www podawala czas,
    ale twojego PC

    Z ich promocjami trzeba uważać
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-10-03 12:07:56
    Od: "Rafal" <t...@i...pl>

> [...]
    > start i ktora godzina jest na ich serwerze. Stroniczka www podawala czas,

    nie tylko zapisalem ale i wydrukowalem ...
    z informacji z banku (z wydz. kredytow):
    promocje wew. banku nie wymagaja imformacji w formie regulaminu, a jedynie
    przy wspolpracy z innymi firmami
    w zwiazku z czym regulamin promocji 000% Wlasny Kat obejmuje tylko zasady
    promocji Katalogu Blekitni, a czesc promocji dotyczaca wysokosci prowizji
    wydawana jest decyzja dyrekcji banku

    tu informacja o promocji:
    http://www.kredytmieszkaniowy.pkobp.pl/wk.php
    na dole link do regulaminu promocji

    tylko dlaczego informacja o promocji jest laczna (jako jedna promocja)
    a regulamin obejmuje tylko czasc i zeby bylo zabawnie nigdzi nie ma
    informacji gdzie jest uregulowanie dotyczace wysokosci prowizji ...
    ... rownie dobrze webmaster mogl walnac literowke i tez by nikt sie nie
    przyczepil ..

    ... i jeszcze sie tylko zastanawiam czy takie przedstawienie zasad promocji
    i regulaminu tej promocji jest zgodne z prawem bankowy i handlowym
    dotyczacym promocji i regulamino takiej promocji ...

    ... pomijam fakt ze panienka z infolini wstepnie poinformowala mnie ze mimo
    zlozenia wniosku przed terminem promocji to w przypadku podpisania umowy w
    czasie trwania promocji bede nia objety.

    ... tak to juz widac jest z promocjami, tylko kiedy ktos w koncu wezmie sie
    za tych oszustow ...

    jedynym rozwiazaniem w moim przypadku jest wycofanie wniosku i zlozenie go
    ponownie co zakrawa na kpine ...

  • 7. Data: 2003-10-03 18:33:38
    Od: "MW" <m...@i...pl>

    Witam,

    Jak do końca jest z tą promocją kredytu mieszkaniowego w tym banku?
    Zmniejszono do zera prozwizję (dla kredytów > 100 tys. zł) ale czy nie
    zwiększono przez to marży o 0,15% (teraz np. oprocentowanie wynosi WIBOR3M +
    1,65% dla wkładu własnego 20-40%)?
    Czy po upływie promocji (do końca tego miesiąca) bank wraca do starej marży
    (1,5%)? Wtedy warto byłoby zaczekać...

    Pozdrowienia,
    Marcin