-
1. Data: 2003-10-03 07:58:44
Temat: callback w mBanku a raczej jego brak
Od: "Paweł" <p...@N...pl>
Zablokowalem kanal internet i telefoniczy w mbanku, wydzwaniam do nich.
dokonuja identyfikacji, konsultant umawia mnie na telefon ze strony banku w
poniedzialek (dzieki temu ustale nowe hasla).
w poniedzialek nikt nie dzwoni.
ja dzwonie w srode, pytam cos sie dzieje. ze wzgledu na godzine pani nie
sprawdzi dlaczego nie dzwionia. ustala nowy na czwartek. oczywiscie w
czwartek nikt nie dzwoni.
pamietam jak zakladalem kiedys konto, bank charakteryzowal sie bardzo dobra
obsluga.
teraz tez Was tak olewaja?
oczywiscie wypelnilem we wtorek formularz na stronie, w ktorym opisalem
sprawe. odpowiedzi tez nie bylo...
pozdr
Paweł
-
2. Data: 2003-10-03 08:02:34
Temat: Re: callback w mBanku a raczej jego brak
Od: "" <s...@o...pl>
to są właśnie ich standardy
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
3. Data: 2003-10-03 08:57:21
Temat: Re: callback w mBanku a raczej jego brak
Od: "Paweł" <p...@N...pl>
> to są właśnie ich standardy
to bardzo sie zmienily.
Paweł
-
4. Data: 2003-10-03 22:32:31
Temat: Re: callback w mBanku a raczej jego brak
Od: Piotr Konieczny <p...@s...must.die>
"Paweł" <p...@N...pl> 's told us:
[cut]
> nikt nie dzwoni.
[cut]
Do mnie tez nie zadzwonili (rozmowa potwierdzajaca wyslanie formularza
przez internet dot. zalozenia konta)
Do moich znajomych rowniez.
PS: umowe dostalem poczta. Moze zrezygnowali z tego ,,kroku?'' a moze
dostali rachunek za tel? :-)
--
.::piko::.. ........................
:GG: 2147700 | http://www.piko.tk::
:E-mail: u...@p...tk::
:...::...::...::...::...::...::...::
-
5. Data: 2003-10-04 19:23:57
Temat: Re: callback w mBanku a raczej jego brak
Od: Jasiu <b...@n...o2.pl>
Walą w pręta tylko gwizda.
Dzwoniłem żeby się umówić na rozmowę chyba ze cztery razy, tzn jak w
końcu udało mi się połączyć " Przepraszamy wszyscy nasi konsultanci są
chwilowo zajęci"
Nie mam zielonego pojęcia kiedy aktywują mi konto i będę z niego mógł
wypłacać pieniądze ale jak tgo ma tak wyglądac jak zakładanie to muszę
się chyba zastanowić czy przypadkiem nie jest rzeczą niebezpieczną
trzymać u nich większą kase bo później sie nie doprosisz o zwrot :) :)
--
Pozdrowienia
Blecota
-
6. Data: 2003-10-04 23:16:37
Temat: Re: callback w mBanku a raczej jego brak
Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
On Fri, 3 Oct 2003 09:58:44 +0200, "Paweł" <p...@N...pl>
wrote:
>Zablokowalem kanal internet i telefoniczy w mbanku, wydzwaniam do nich.
>dokonuja identyfikacji, konsultant umawia mnie na telefon ze strony banku w
>poniedzialek (dzieki temu ustale nowe hasla).
ba, nawet jak zadzwonią, to nie chcą się zidentyfikować.
--
Jarek Andrzejewski